Uitgebreide foto-gegevens Iphone SE discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Waar vind ik uitgebreide gegevens, zoals ISO, resolutie, bestandsnaam e.d., van een door mij genomen foto met mijn IPhone SE ? Bij voorbaat dank, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitgebreide foto-gegevens Iphone SE
Hallo,
Waar vind ik uitgebreide gegevens, zoals ISO, resolutie, bestandsnaam e.d., van een door mij genomen foto met mijn IPhone SE ? Bij voorbaat dank, Ard Laatst gewijzigd door Ardy; 17-04-17 om 23:54. Reden: Tikfoutje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De EXIF metadata van een foto kan men in iOS niet zonder meer bekijken. Met een app zoals ViewExif is dat wel mogelijk. Trouwens, dit is niet typisch voor de iPhone SE maar voor alle toestellen met iOS.
Als je de plaatjes synchroniseert met een Mac (of PC) kan je de EXIF metadata in de Foto's app bekijken. |
|
|||
|
|||
Bedankt. Ben flink aan het zoeken geweest. Ik werkte vorige week nog met Android en daar stonden deze al deze foto-gegevens wel gelijk bij. Vandaar.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens iPhone controleren? | faire4u | iPhone algemeen | 3 | 20-05-16 21:04 |
Uirgebreide functies doorschakelen | Freeltd | iPhone Apps | 4 | 10-07-15 17:12 |
Foto's en gegevens weg na Update iOS5 | Essie13 | Muziek, foto & video | 2 | 09-01-12 11:52 |
iphone aan laptop - gegevens? | thuuur | iPhone algemeen | 1 | 21-02-11 17:53 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
|
|