iphone aan laptop - gegevens? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik vroeg me af hoeveel gegevens je van een iphone kan halen als ie aangesloten is aan een laptop?(agenda, email, wachtwoorden, foto's). Hij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone aan laptop - gegevens?
hallo,
ik vroeg me af hoeveel gegevens je van een iphone kan halen als ie aangesloten is aan een laptop?(agenda, email, wachtwoorden, foto's). Hij is namelijk aangesloten geweest bij iemand die ik niet vertrouw.. Wat zijn de risico's? tnx thuur |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tsja, wat je kan doen is gewoon je wachtwoorden veranderen op de desbetreffende websites. Zelf doe ik dat ook als bijvoorbeeld mijn iPhone is weggeweest voor een reparatie. Als je een telefoon opstuurt via de post, moet je maar hopen dat hij z'n plaatst van bestemming bereikt, vandaar ;-)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? | marly | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 17:27 |
1 iPhone, 1 PC en 1 Laptop. | Nilzeh. | iTunes | 1 | 21-07-10 19:20 |
2 iphone's 1 laptop | verhoeve48 | iPhone algemeen | 10 | 07-06-10 12:54 |
iPhone of laptop? | TheStijg | Chat en geruchten | 16 | 28-11-08 00:59 |
|
|