Mobile me discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mobile me er af gegooid in mijn proeftijd, maar ook mijn aagenda gegevens ben ik nu kwijt. Weet iemand hoe ik die terug ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile me
Ik heb mobile me er af gegooid in mijn proeftijd, maar ook mijn aagenda gegevens ben ik nu kwijt.
Weet iemand hoe ik die terug kan zetten. Ik heb wel mijn contact personen weer terug kunnen zetten Als ik een nieuw account aanmaak voor MM moet ik dan gelijk 1 jaar betalen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die een idee heeft
|
|
|||
|
|||
Als je OS X gebruikt zoals je het zou moeten gebruiken kan je die agenda data terughalen met Time Machine.
|
|
|||
|
|||
Via ebay een abonnementje kopen.. dan kun je je eigen account volgens mij weer activeren... Dan syncen met google, ben je ook in de toekomst safe..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mobile me is nu gratis ! |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-02-11 om 19:15. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet je maar eens goed rondneuzen dan vind je er wel er wat over ik heb mobil me ook heb er niets voor hoeven te betalen is ook geen proefabbo had alleen me email opgegeven kijk hier maar http://www.iphoneclub.nl/96194/find-...me-abonnement/ is ook mobileME Laatst gewijzigd door Dantis; 21-02-11 om 19:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het verschil gevonden hebt mag je het hier posten Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-02-11 om 19:44. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
iPhone 4 T-mobile simlock vrij laten maken, door T-mobile | xa4cornelis | Odido (T-Mobile) | 5 | 01-08-10 13:50 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
waar cache legen van Mobile-finder en Mobile TextEdit | BelgianBull | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-03-08 10:33 |
|
|