iphone 4: powerknop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen doet de powerknop van mijn iphone 4 het niet meer. Ik kan hem dus niet helemaal uitzetten en ook niet versneld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4: powerknop kapot
Sinds een aantal dagen doet de powerknop van mijn iphone 4 het niet meer. Ik kan hem dus niet helemaal uitzetten en ook niet versneld op de slaapstand. Heb 'm al hersteld met itunes, maar dat helpt niets. Wie heeft de oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou de iphone even laten nakijken, denk dat je dat het best kunt doen.
Vgr Ton
|
|||
|
|||
Ik sluit me aan bij bovenstaande reactie. Als je hem reeds hersteld hebt in iTunes lijkt het dus een hardware probleem te zijn. Ik zou even contact opnemen met de verkoper/tussenpersoon.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs na installatie Cydia app, Apple logo. Powerknop deffect. !!!!! | kilzone | Jailbreak apps en thema's | 0 | 23-04-11 00:00 |
powerknop vast? | jcpearl | iPhone algemeen | 17 | 09-01-10 23:49 |
Nieuwe Powerknop en nieuw Scherm | StommePowerKnop | iPhone algemeen | 2 | 17-12-09 18:33 |
iPhone doet niets meer + defecte powerknop | Gigiiphone | iPhone algemeen | 2 | 07-12-09 23:25 |
|
|