Facebook koppelen met agenda discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou het erg handig vinden als de verjaardagen en evenementen die ik in Facebook heb staan, gekoppeld kunnen worden met m'n agenda. Ik weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook koppelen met agenda
Ik zou het erg handig vinden als de verjaardagen en evenementen die ik in Facebook heb staan, gekoppeld kunnen worden met m'n agenda. Ik weet niet of hier een app voor is of dat er ergens een instelling voor is. Misschien kan het überhaupt niet....
Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
BirthdaysPro Gratis, MyCalendar dacht ik ook. Met IOS 6 zou dit er standaard inzitten (gelezen op dit forum denk ik)
|
|
|||
|
|||
Ja zoiets had ik ook gezien idd (IOS 6). Kan ik het anders ook koppelen met een gmail account? Want die apps doen alleen verjaardagen en heb ondertussen ook al aardig wat evenementen staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebook contacten koppelen | nina10000 | iPhone Apps | 4 | 06-12-11 22:23 |
Meerdere agenda's koppelen van verschillende Accounts | fedor07 | iCloud | 2 | 20-10-11 00:04 |
Twitter koppelen aan facebook | dazzling | iPhone Apps | 1 | 01-10-11 12:10 |
Specifieke calendar groep in iphone aan specifieke agenda in Outlook 2007 koppelen? | eddytheeagle | iTunes | 0 | 16-11-09 11:23 |
|
|