Facebook contacten koppelen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op mijn iPhone facebookcontacten koppelen aan mijn iPhonecontacten? Zodat hun emailadressen automatisch met de contactgegevens zijn gekoppeld en hun verjaardagen automatisch in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook contacten koppelen
Hoe kan ik op mijn iPhone facebookcontacten koppelen aan mijn iPhonecontacten? Zodat hun emailadressen automatisch met de contactgegevens zijn gekoppeld en hun verjaardagen automatisch in mijn kalender staan?
Sorry als dit een domme vraag is, maar ik ben al een tijdje aan het googlen en ik kan het echt niet vinden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cool! AllSync ziet er goed uit! Ook fijn, dat er een optie is om NIET te overschrijven.
|
|
|||
|
|||
Wat een giga slechte app. Kan bij Facebook alleen link geboortedatum en verjaardag synchroniseren. Geen e-mails, contacten etc, €1,59 voor niks betaald..
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik SmartSync - Facebook, hiermee worden ook alle foto's ook in Whatsapp overgenomen, en volgens mij is 't gratis!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter koppelen aan facebook | dazzling | iPhone Apps | 1 | 01-10-11 12:10 |
Ringtone koppelen aan groep contactenRingtone koppelen aan groep contacten | schoe459 | Ringtones en Wallpapers | 0 | 23-06-11 21:07 |
Foto: Automatische fotos van hyves aan je contacten koppelen | treewhisperer | Muziek, foto & video | 8 | 28-09-10 00:58 |
|
|