Automatische fotos van hyves aan je contacten koppelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee of er een app is die de fotos van contacten koppelt aan social network sites?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatische fotos van hyves aan je contacten koppelen
Iemand enig idee of er een app is die de fotos van contacten koppelt aan social network sites?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zover ik weet bestaat dat niet.
|
|
|||
|
|||
Zou wel jammer zijn, Facebook heeft deze functie wel na haar laatste update. Probleem alleen is dat ik meer mensen op Hyves ook daadwerkelijk in mijn contacten heb staan...
Hoop dat Hyves hier ook mee komt. Of iemand moet een andere oplossing hebben? |
|
|||
|
|||
de power en home knop 2 tellen vasthouden dan maakt de iphone een soort printscrean . deze worden opgeslagen in de map filmrol .
open een foto in hyves en maak een prtsc of plaats een foto in de map (filmrol )in je contactenlijst selecteer je het contact waarvan je de foto heb druk op wijzig en voeg de foto toe , kies bestaande foto en je word verwezen naar de map (filmrol ) en kan je de foto selecteren en klaar . wel erg omslachtig misschien dat er een applicatie voor komt ?
|
|||
|
|||
hoe kan je dat met facebook doen ?? om je foto's te koppel aan je contacten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sync ook met Outlook en die afbeeldingen worden ook meegenomen naar de iPhone. Werkt misschien iets sneller dan printscreen via de iPhone
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
applicatie, contacten, hyves, social network |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone koppelen aan Itunes | hanswijmer | iTunes | 0 | 20-04-11 22:24 |
Nas koppelen aan iphone4 | gertmeppelink | iPhone Apps | 18 | 21-01-11 20:04 |
Nieuwe Hyves vrienden worden bij contacten gezet | libia | iPhone Apps | 1 | 06-07-10 11:00 |
|
|