Apple watch voor kind discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Weten jullie of ik een apple watch 4g zo kan configureren dat deze los functioneert? Ik bedoel hiermee het volgende: Losse Apple watch voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple watch voor kind
Beste,
Weten jullie of ik een apple watch 4g zo kan configureren dat deze los functioneert? Ik bedoel hiermee het volgende: Losse Apple watch voor een persoon, ik maak hiervoor een nieuwe apple id aan etc. Wel wil ik dat deze kan bellen met hiervoor de mogelijkheid van KPN / T-Mobile multi sim. Bestaat deze mogelijkheid volgens jullie? Heb dit wel gevonden: https://www.apple.com/nl/...nce-to-the-entire-family/ Alleen staat hier dat diegene dan ook een eigen tel nummer moet hebben. Dat heeft de persoon in kwestie bij mij dus niet. Alleen een apple watch 4g met multi sim. Ook staat er een stuk op iculture hier zelf, alleen is het voor mij nog niet duidelijk of ik nou wel of geen gebruik kan maken van de watch voor mijn kind op deze manier. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had jij niet dezelfde vraag ook al op Tweakers gesteld?
|
|
|||
|
|||
Dat is niet mogelijk. Waarom dan een apple watch kopen? Kun je beter een goedkopere smart watch kopen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple account omzetten van volwassene naar kind | richardenjose | iPhone algemeen | 2 | 19-09-14 18:10 |
|
|