Apple account omzetten van volwassene naar kind discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet er hoe je een apple account om zet van volwassene naar Kind. Dit i.v.m. family share in iOS 8...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple account omzetten van volwassene naar kind
Wie weet er hoe je een apple account om zet van volwassene naar Kind.
Dit i.v.m. family share in iOS 8 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eenmaal een Apple ID aangemaakt kan dat niet meer ben ik bang. Dan zou je een compleet nieuw apple id als kind moeten aanmaken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook wel stom want destijds kon ik geen Apple ID aanmaken aangezien hij te jong was (6 jaar) Zeuren met de geboortedatum was de enige optie... En nu family sharing er is kan het wel, maar zit ik wel met de geboortedatum van een volwassene |
Labels |
family share, ios8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account | ferrywalter | iPhone algemeen | 1 | 17-07-13 19:18 |
ipad omzetten naar andere account | ISN1981 | iPhone algemeen | 2 | 07-02-13 01:02 |
mobile me account emailadres omzetten naar icloud? | rikkie123 | iCloud | 6 | 21-11-11 13:11 |
account niet kunnen omzetten naar bank betaling | tripje | iPhone Apps | 2 | 29-05-11 23:13 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
|
|