account niet kunnen omzetten naar bank betaling discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, na gezocht te hebben kon ik het antwoord op mijn probleem niet vinden. Het volgende is het geval: mn broer heeft een itunes account ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
account niet kunnen omzetten naar bank betaling
Hallo, na gezocht te hebben kon ik het antwoord op mijn probleem niet vinden.
Het volgende is het geval: mn broer heeft een itunes account aangemaakt maar daarbij was er alleen de mogelijkheid om als betaalmogelijkheid een creditcard te kiezen. Nu zag ik al dat je via de app store wel een mogelijkheid hebt om een bank te kiezen als je daar een gratis app aanklikt, echter als ik hem daar wil aanmelden geeft het systeem aan gebruiker heeft al een account en dan is er dus alleen weer de mogelijkheid om een creditcard te kiezen. Zijn account wissen lukt niet meer, wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er niemand die hier een oplossing voor heeft?
|
|
|||
|
|||
nee dus, jammer want ik heb een creditkaart van een vriendin geleend voor whatsupp maar krijg idd steeds haar gegevens erin, ben als de dood dat ik een betaalde app download..
anaway raar dat moet je toch kunnen wijzigen! als ik nou eerst een creditkaart had en die stopzet moet dat toch te wijzigen zijn...? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Account aanmaken --> betaling kiezen | JanG | iTunes | 15 | 17-12-11 13:55 |
Windows: store account niet terug te veranderen naar nl | gsscott | iTunes | 2 | 29-12-10 10:05 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
i-150 omzetten naar relax?? | i-Hanny | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-10-09 18:41 |
Help! Geen account aan kunnen maken? | rachel87 | Archief | 1 | 03-10-08 12:25 |
|
|