HELP! ''iPhone heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus'' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde net mijn iPhone 5S updaten naar IOS 8, alles leek goed te gaan, maar het duurde wel erg lang en kreeg ik opeens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP! ''iPhone heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus''
Ik wilde net mijn iPhone 5S updaten naar IOS 8, alles leek goed te gaan, maar het duurde wel erg lang en kreeg ik opeens een melding dat de update niet kon worden voltooit, dus ik drukte op oke. Toen herkende itunes mijn iphone niet meer en mijn iphone bleef ruim een kwartier in het zelfde balkje dus ik koppelde hem los en toen aan en uit gezet en kreeg ik een rood itunes logo met iphone kabeltje dus ik weer aan itunes gedaan en toen kreeg ik de melding '' tunes heeft een iPhone aangetroffen, waarvan de herstelmodus actief is" Wat nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 waarvan de Q en 1 niet meer werkt! | beatz | iPhone algemeen | 2 | 30-10-13 19:31 |
heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone? | Erdyl | iPhone algemeen | 4 | 02-09-13 19:25 |
Ik heb een iPadd 2 met iPhone 4S en manlief heeft een iPad mini | Liliane1967 | iPad algemeen | 9 | 15-04-13 11:38 |
iphone zit vast in een herstelmodus | suva | iPhone algemeen | 0 | 18-03-12 20:02 |
|
|