//

HELP! ''iPhone heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus''

HELP! ''iPhone heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus'' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde net mijn iPhone 5S updaten naar IOS 8, alles leek goed te gaan, maar het duurde wel erg lang en kreeg ik opeens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-14, 19:06
joeey010 joeey010 is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard HELP! ''iPhone heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus''



Ik wilde net mijn iPhone 5S updaten naar IOS 8, alles leek goed te gaan, maar het duurde wel erg lang en kreeg ik opeens een melding dat de update niet kon worden voltooit, dus ik drukte op oke.

Toen herkende itunes mijn iphone niet meer en mijn iphone bleef ruim een kwartier in het zelfde balkje dus ik koppelde hem los en toen aan en uit gezet en kreeg ik een rood itunes logo met iphone kabeltje dus ik weer aan itunes gedaan en toen kreeg ik de melding '' tunes heeft een iPhone aangetroffen, waarvan de herstelmodus actief is"

Wat nu?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-14, 19:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joeey010 Bekijk bericht
Wat nu?
De iPhone herstellen met iTunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 waarvan de Q en 1 niet meer werkt! beatz iPhone algemeen 2 30-10-13 19:31
heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone? Erdyl iPhone algemeen 4 02-09-13 19:25
Ik heb een iPadd 2 met iPhone 4S en manlief heeft een iPad mini Liliane1967 iPad algemeen 9 15-04-13 11:38
iphone zit vast in een herstelmodus suva iPhone algemeen 0 18-03-12 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:30.