heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Heb eerst de zoekfunctie geprobeerd voor een antwoord. Er zijn paar topics die hierop lijken maar niet precies de antwoord die ik nodig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heeft een gejailbreakte iphone reservekopie invloed bij een nieuwe iphone?
Hallo mensen,
Heb eerst de zoekfunctie geprobeerd voor een antwoord. Er zijn paar topics die hierop lijken maar niet precies de antwoord die ik nodig heb. Ik ben van plan om een nieuwe iphone 5 te kopen. En 1 jaar gelede heb ik een iphone 4s gehad, die gejailbreakt was. Ik heb dus al een apple id. Als ik nu een iphone 5 heb en ik gebruik mijn oude apple id en mijn oude reservekopie voor de contacten enz. heeft de jailbreak van toen een invloed op mijn nieuwe iphone.? Alvast bedankt voor jullie reacties. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Toch wel. Er zitten resten van je jailbreak op de reservekopie.
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie,
Weet je toevallig ook of als ik wel met mijn oude apple-ID aanmeld maar de reservekopie niet gebruik (dus de iPhone in het begin configureren als ''nieuw iPhone''. Dat ik dan ook probleem kan krijgen ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de informatie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik heb een iPadd 2 met iPhone 4S en manlief heeft een iPad mini | Liliane1967 | iPad algemeen | 9 | 15-04-13 11:38 |
Kan geen reservekopie maken van de iPad omdat zich een fout heeft gedaan | johan1967 | iPad algemeen | 2 | 10-07-11 12:04 |
iPhone: Reset een gejailbreakte Iphone | Elwin3gs | Jailbreak | 4 | 17-02-11 18:32 |
Bij een gejailbreakte iphone kan je dan niet firmware opgraden of wel? | orli | Archief | 5 | 17-04-08 00:15 |
|
|