Kans op 800mhz 4g band op iphone 5s? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat denken jullie? ik hoop echt dat de nieuwe iPhone het Nederlandse 4g netwerk gaat ondersteunen.... is er overigens wel eens nieuws over geweest? bedankt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kans op 800mhz 4g band op iphone 5s?
Wat denken jullie?
ik hoop echt dat de nieuwe iPhone het Nederlandse 4g netwerk gaat ondersteunen.... is er overigens wel eens nieuws over geweest? bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De 800 MHz LTE band wordt in Europa gebruikt in Kroatië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Portugal, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
Het zou best kunnen dat Apple rekening houdt met grote landen, met grote netwerken, zoals F, D, I en UK en dat daarom ook de 800 Mhz band gebruikt kan worden op de nieuwe iPhones. Technische specs van de nieuwe iPhones heb ik tot nu toe op geen enkele geruchten site gevonden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
technische specs vroeg ik ook niet...meer benieuwd of er ooit wel eens sprake van 4g op de 5s was geweest. |
|
|||
|
|||
Om te weten of de 800 MHz band op de nieuwe iPhones, hoe die ook mogen heten, gebruikt kan worden moet men wel de specs van de gebruikte GSM/UMTS/HSPDA/LTE radiochip kennen.
|
|
|||
|
|||
dat is zo maar mischien dat het wel eens was uitgelekt of dat een of andere nieuws site beweerde dat de nieuwe iphone de 800mhz ondersteuning zou gaan krijgen.
|
|
|||
|
|||
Dan goegel eens met "iPhone Qualcomm RF360 Front End Solution". Misschien kom je dan wat tegen. Succes verder.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|