Hoe goed zijn Iphone 5 hoesjes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Deze hoesjes zijn van leer. Het zijn hoesjes waar je de telefoon erin kan stoppen, een soort pouch en zijn niet een case. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe goed zijn Iphone 5 hoesjes?
Beste mensen,
Deze hoesjes zijn van leer. Het zijn hoesjes waar je de telefoon erin kan stoppen, een soort pouch en zijn niet een case. De binnenkant is zacht door de fluwelen aankleding, zeggen ze. Nu vraag ik me af of dat niet de aluminium zijkanten van de telefoon schuurt als je telkens erin stopt en eruit haalt? Want de Iphone 5 is best gevoelig voor krassen en beschadigingen. Iemand ervaring met hoesjes? Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Edy27; 02-09-13 om 13:05. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk het wel. Er is al een "hoesjestopic" met 1.770 reacties in het juiste forum (iPhone accessoires en onderdelen):
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...en-jullie.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een hoesje van Sena waar je de iPhone inschuift. Ik ondervind vaak dat de geluidsschakelaar uit staat, dus hoor ik de telefoon niet. Erg frustrerend.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen | Waseland | iPhone algemeen | 10 | 16-03-14 08:00 |
iPhone: Updaten van 5.0.1 naar 5.1.1 gaat niet (error 3194) en hosts zijn goed.. | thierrysn | Jailbreak | 10 | 11-10-12 00:04 |
zijn deze stappen goed? in gebruik nemen iPhone 1.1.1? | reno1 | Archief | 3 | 28-10-07 15:44 |
|
|