mobile me account emailadres omzetten naar icloud? discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand hoe kan ik mij mobile me email adres omzetten naar icloud...wil mobile me niet meer gebruiken groeten Rik...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
mobile me account emailadres omzetten naar icloud?
weet iemand hoe kan ik mij mobile me email adres omzetten naar icloud...wil mobile me niet meer gebruiken
groeten Rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In OS X 10.7.2 Lion kan je in System Preferences op het MobileMe of iCloud icoontje klikken en dan klikken op "Move to iCloud". Dat is alles.
Maar, jouw e-mail adres blijft het xyz@me.com adres. |
|
|||
|
|||
Dus op je iphone is dit niet om te zetten?
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat het vanzelf ging als je met je MobileMe account inlogt op iCloud. Maar dat kan ik verkeerd hebben.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IPhone 4S , maar nu mobile me omzetten naar ICloud
|
|
||||
|
||||
Je kun thet ook proberen via www.me.com. Inloggen en kijk wat er gebeurt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nu al een @me account aanmaken voor icloud | ceesboersen | iCloud | 2 | 07-06-11 23:10 |
account niet kunnen omzetten naar bank betaling | tripje | iPhone Apps | 2 | 29-05-11 23:13 |
ipad v3.2.1 jailbrake omzetten naar 4.2.1 | solex | iPad algemeen | 0 | 28-12-10 15:27 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
SMS naar een emailadres | srf0611 | iPhone algemeen | 1 | 26-12-09 10:15 |
|
|