sport gegevens ultra 2 staan alleen maar in conditie discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ultra 2 en alle sporten worden met gegevens weggeschreven in "conditie" Bij "gezondheid staan alleen gegevens aangaande wandelen en de fietsafstand. Na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sport gegevens ultra 2 staan alleen maar in conditie
Ik heb een ultra 2 en alle sporten worden met gegevens weggeschreven in "conditie" Bij "gezondheid staan alleen gegevens aangaande wandelen en de fietsafstand. Na een uurtje fitness is er niets veranderd aan je cardioconditie. Of kan dit gewoon helemaal niet??????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 4 Gejailbreakt 6.1.3 maar staan maar 2 apps weer en kiosk HELP | lighty | Jailbreak | 7 | 15-07-13 19:23 |
Muziek: Muziek via Itunes lijken wel op mijn Iphone te staan maar staan er niet op | Marmuis | Muziek, foto & video | 0 | 27-02-13 11:49 |
ingevoerde gegevens in mijn agenda op de Ipad staan er niet meer. | Guest-040920111634 | iPad algemeen | 3 | 25-08-11 19:28 |
|
|