Geen notificatie geluid op apple watch discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik geen geluid meer hoor op mijn apple watch, speaker werkt wel gewoon want bellen gaat gewoon prima. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen notificatie geluid op apple watch
Sinds gisteren heb ik het probleem dat ik geen geluid meer hoor op mijn apple watch, speaker werkt wel gewoon want bellen gaat gewoon prima. Als ik een mail of telefoongesprek binnen krijg dan gaat hij wel trillen maar laat geen geluid horen. Iphone apple watch al uit en aan gezet maar helpt helaas niet.
Alarm op de apple watch geeft ook geen geluid, wel netjes de trillingen. Geluid heeft de eerste week wel prima gewerkt. Zijn er meer mensen met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
open snelle blik (Glances) op apple watch en zet hem uit stille modus ... of anders als dat al het gevalt is geef hem een hard reset door de crown wiel en vrienden knop allebei ingedrukt te houden ... tot je weer apple logo ziet
anders kan je hem mss ook terug sturen naar apple
|
|||
|
|||
Factory reset was de enige oplossing, schijnbaar bekend probleem waar veel mensen last van hebben. Maar het werkt weer dus, slotje graag.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen fb notificatie geluid | Ricvdl | iPhone Apps | 1 | 25-03-13 22:18 |
Notificatie geluid aanpassen | BlazingAngel | Ringtones en Wallpapers | 1 | 07-09-11 17:45 |
|
|