Buienradar App werkt niet op Apple Watch discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Watch gebruikers, Hebben jullie ook het probleem dat de buienradar App op de watch niet werkt. Als je op de app druk, dan start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buienradar App werkt niet op Apple Watch
Beste Watch gebruikers,
Hebben jullie ook het probleem dat de buienradar App op de watch niet werkt. Als je op de app druk, dan start hij op, laat alleen effe temperatuur zien. Daarna sluit de app direct af, (crasht) Nog meer mensen last van ?? (is verbonden met Iphone 6) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet op de iPhone wel locatiebepaling voor buienradar aan hebben staan. Anders sluit de app inderdaad op de Watch.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is de enige app die bij mij ook niet werkt! Locatie staat gewoon aan....
|
|
|||
|
|||
Werkt prima bij mij
|
|
|||
|
|||
iPhone + watch heeft zelfs een schone instal gehad en blijft crashen met locatie aan.
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde. Heeft het één keer gedaan op de Watch, daarna niet meer. Weigert gewoon om informatie vanuit de iPhone te laden. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn
|
|
|||
|
|||
Er is vandaag een update voor buienradar dat het probleem zou oplossen. Geen idee of het gewerkt heeft, want ik had al geen problemen met buienradar op de AW
|
|
|||
|
|||
Update geïnstalleerd, locatie voorziening aan staan. De snelle blik werkt, maar zodra je de app opent word deze geladen en sluit ook meteen weer af. Jammer
|
|
||||
|
||||
Werkt anders perfect op mijn Apple Watch...
|
||||
|
||||
En nog een screenshot...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij mij werkt hij ook goed, niets aan de hand.
|
|
|||
|
|||
bij mij ook perfect na update want ik had dit ook voor
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Buienradar werkt niet | C4Y | iPhone Apps | 20 | 01-08-08 17:45 |
|
|