Welke apps gebruiken jullie? discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb de Apple Watch nu nog geen 24 uur. Maar wat ik al wel als een verademing vond voelen was de Remote App voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke apps gebruiken jullie?
Heb de Apple Watch nu nog geen 24 uur. Maar wat ik al wel als een verademing vond voelen was de Remote App voor de Apple TV. Heerlijk! Voor de rest is Hue App ook heel fijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu met Workflow aan het spelen, echt gaaf, de inhoud van websites ophalen en de agenda van mijn website op de Apple Watch bekijken.
|
|
|||
|
|||
Met workflow kun je echt leuke dingen op de Apple Watch doen:
Rss feed van bijv nu.nul ophalen Get article van een website met bijv een agenda Seldcteren van fotos en die tonen De laatste fitos uit je fotoalbum tonen De inhoud van je clipboard tonen Een opname maken en in Evernote opslaan De map Apple Watch uit Evernote tonen Streetview foto van de huidige positie |
|
|||
|
|||
Citaat:
mede apple watch gebruiker. Ik zie dat je aan de gang bent met workflow. Ik heb er ook mee aan het experimenteren. Hoe krijg jij de foto's p de apple watch te zien? Ik krijg wel results te zien, maar niet daadwerkelijk de foto. Misschien heb je ondertussen ook nog andere tips Thanks alvast |
|
|||
|
|||
Fotos ophalen: select photos (multiple), quick look
Laatste fotos: get latest photos, quick look Laatste notities Evernote: getnotes, quick look Clipboard bekijken: get clipboard, quick look Websites rss ophalen: choose from menu (nu.nl etc), nu.nl: get items from rssfeed Website inhoud ophalen: url NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl, get article from webpage, quicklook |
|
|||
|
|||
Door aan Siri te vragen, wat kun je voor me doen, kom ik op: zoek afbeeldingen van ...., erg leuk
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke case gebruiken jullie? | markelo | iPhone algemeen | 12 | 30-11-14 19:56 |
Welke mobiele websites gebruiken jullie? | schuilr | iPhone Apps | 3 | 02-04-13 01:46 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|