Agenda discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij synchroniseert de agenda niet meer tussen de iPhone en de Apple Watch. Hebben meer mensen hier last van? En hoe kan ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda
Bij mij synchroniseert de agenda niet meer tussen de iPhone en de Apple Watch. Hebben meer mensen hier last van? En hoe kan ik dit verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Juist getest en alles werkt hier normaal.
|
|||
|
|||
Bedankt voor het antwoord. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Na een halve dag verschenen de afspraken ook in de agenda app van de Apple Watch. Hopelijk gaat de synchronisatie vanaf nu weer zoals het hoort.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|