//

Off-line muziek

Off-line muziek discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben enorm in dubio v.w.b. de aanschaf van een smartwatch. Gezien mijn positieve ervaringen met de zeer degelijke Apple producten zou ik het liefst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-18, 12:04
robdop robdop is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2018
Berichten: 1
Standaard Off-line muziek

Ik ben enorm in dubio v.w.b. de aanschaf van een smartwatch. Gezien mijn positieve ervaringen met de zeer degelijke Apple producten zou ik het liefst een Apple Watch 4 aanschaffen, maar ja...… wat heb ik daar aan met sporten als ik geen gebruik van Spotify kan maken!?

Is er een eenvoudige manier om off-line muziek via de Apple Watch af te kunnen spelen zonder dat ik mijn iPhone bij me hoef te hebben? Deze heb ik nl. tijdens het sporten (rennen, fietsen etc.) niet bij me.
Of moet ik eerst MP3 bestanden op mijn laptop zetten, deze via iTunes naar mijn telefoon uploaden en dit dan vervolgens gaan syncen met de Apple Watch?? Niet heel erg praktisch.

Zou het erg zonde vinden als ik mijn Spotify abonnement moet opzeggen en over moet stappen naar Apple Music, alleen maar omdat de Apple Watch niet met Spotify overweg kan!

Het alternatief is dan de Samsung Galaxy Watch, die wel Spotify aan boord heeft, maar ja...…. dan zit ik met een Samsung app op mijn iPhone. Dat zal wel weer de nodige problemen gaan opleveren! Of zijn hier positieve ervaringen mee?

Wie o wie kan mij over de streep trekken? Als Spotify er zou zijn, dan was mijn keuze snel gemaakt, maar ja.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-18, 19:31
haga haga is offline
• iOS 16.2
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 123
Standaard

wij hebben voor drie tientjes zowel Spotify als Apple Music gezinsabonnementen genomen.

Iedereen kan nu zelf bepalen waar en wanneer hij/zij welke muziek gebruikt.

In de sportschool gebruik ik Spotify via streaming iPhone en buiten Apple Music via offline op Watch.
  #3  
Oud 04-10-18, 09:12
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Ik heb Spotify buitengesmeten toen ik mijn HomePods in het VK kocht. Nog geen minuut spijt van gehad. 't Is Apple: integratie is enorm handig.

Mijn Apple Watch haalt zelf playslisten af van Apple Music en dus heb ik altijd andere, nieuwe muziek bij, met uitzondering van 1 vaste playslist die ik altijd wil bijhebben dan.
  #4  
Oud 19-10-18, 16:19
jeanjeandejean jeanjeandejean is offline
• iOS 12.4.1
• 12.4.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robdop Bekijk bericht
Ik ben enorm in dubio v.w.b. de aanschaf van een smartwatch. Gezien mijn positieve ervaringen met de zeer degelijke Apple producten zou ik het liefst een Apple Watch 4 aanschaffen, maar ja...… wat heb ik daar aan met sporten als ik geen gebruik van Spotify kan maken!?

Is er een eenvoudige manier om off-line muziek via de Apple Watch af te kunnen spelen zonder dat ik mijn iPhone bij me hoef te hebben? Deze heb ik nl. tijdens het sporten (rennen, fietsen etc.) niet bij me.
Of moet ik eerst MP3 bestanden op mijn laptop zetten, deze via iTunes naar mijn telefoon uploaden en dit dan vervolgens gaan syncen met de Apple Watch?? Niet heel erg praktisch.

Zou het erg zonde vinden als ik mijn Spotify abonnement moet opzeggen en over moet stappen naar Apple Music, alleen maar omdat de Apple Watch niet met Spotify overweg kan!

Het alternatief is dan de Samsung Galaxy Watch, die wel Spotify aan boord heeft, maar ja...…. dan zit ik met een Samsung app op mijn iPhone. Dat zal wel weer de nodige problemen gaan opleveren! Of zijn hier positieve ervaringen mee?

Wie o wie kan mij over de streep trekken? Als Spotify er zou zijn, dan was mijn keuze snel gemaakt, maar ja.....

Het syncen van je muziek loopt via de iPhone maar verloopt automatisch van zodra je de AW oplaadt en er de iPhone vlak naast legt.
Vervolgens staat je muziek fysiek op de AW. Je hebt enkel BT oortjes nodig om die muziek vervolgens af te spelen.

Ben je thuis en ligt je iPhone binnen bereik, dan dient je AW als handig afstandbediening voor die iPhone of je BT-luidsprekers! Heel handig en vlug om geluidsterkte of nummer aan te passen. Ik werk met BOSE ST en kan dit vlot en gemakkelijk bedienen vanaf mijn AW.

Enkel nog goede BT oortjes vinden, prijs/kwaliteit... Iemand suggesties?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Geheugenruimte gebruikt door Spotify Off line muziek Vic55 Muziek, foto & video 0 16-05-16 11:28
off line navigate edha iPhone Navigatie 1 15-04-13 08:38
App. Line via 3G netwerk? Werner1963 iPhone Apps 0 24-09-12 10:08
Off line muziek op iPhone met iTunes Match nlrela iCloud 1 07-05-12 10:28
Line-out volume reduceren? Smarzzz iPhone algemeen 1 02-02-10 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.