autosleep in OS7 problemen discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik watch OS7.0 heb geïnstalleerd registreert autosleep maar een deel van mijn slaap. Zijn er meer mensen met dit probleem? Suggesties voor een oplossing? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
autosleep in OS7 problemen
Sinds ik watch OS7.0 heb geïnstalleerd registreert autosleep maar een deel van mijn slaap.
Zijn er meer mensen met dit probleem? Suggesties voor een oplossing? bvd WvdB |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deed hij bij mij ook, maar dat was de eerste nacht. Hartslag meting deed het niet meer.
Check of hij je hartslag nog meet. Oplossing bij mij was: Loskoppelen van de iPhone en opnieuw koppelen. Geen probleem sindsdien. |
|
|||
|
|||
Dank voor je tip, heeft bij mij niet gewerkt:
Krijg bizarre resultaten zoals: 6 uur en 27 mintuten minder geslapen dan vorige nacht. En gem. tijd in slaap/week: 3 uur 44 min. Slaapsaldo 63,6% schuld. Leve OS7.0!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dank voor je info.
David reageerde vannacht met: - From the appearance of your data it looks like you have the corrupt HealthKit problem so unpair may not work. The only workaround is the one included at the bottom of the page. - Heb gisteren Repair-instructie gevolgd. Bleek vanmorgen idd geen resultaat gehad te hebben. Ga vandaag tijdelijke oplossing eens proberen. grtz, WvdB |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Autosleep | Diver | Apple Watch apps | 3 | 22-01-21 20:12 |
|
|