//

Watch 6 - probleempje met Verisure en Mercedes app

Watch 6 - probleempje met Verisure en Mercedes app discussie in Apple Watch apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Alles, Ik heb sinds afgelopen donderdag een Apple Watch 6. Heel fijn ding, maar ik heb 2 apps waar ik wat problemen mee heb. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-12-20, 11:34
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard Watch 6 - probleempje met Verisure en Mercedes app

Hey Alles,

Ik heb sinds afgelopen donderdag een Apple Watch 6. Heel fijn ding, maar ik heb 2 apps waar ik wat problemen mee heb.

1. Verisure alarm: Heel 'soms' werkt het eens om het alarm aan of uit te zetten ermee, maar meestal krijg ik een melding van 'Er is iets mis gelopen. Probeer het later opnieuw' met dan een knop 'Probeer opnieuw'. Maar daar kan je 100 x op drukken, gebeurt niets of per geluk doet hij het ineens eens.

2. Mercedes me app: Op de iphone werkt het perfect, maar ik krijg totaal niets van Mercedes op mijn Apple Watch. Als ik erop google, blijkt Mercedes in 2015 er flink mee uitgepakt te hebben. Ik vind ergens op een support site nog iets van 2019, maar verder totaal niets. Als ik via de watch in de store ga, ook geen app te vinden. Bestaat deze nog wel? Want ook ergens gelezen dat je met de Watch dan ook de auto kunt ontgrendelen en starten.

Deze 2 dingetjes zie ik graag nog opgelost, en vooral van Verisure, want is makkelijk als ik een rondje ga joggen dat ik zo het alarm kan aanzetten.

Google en de zoekfunctie hier, hebben me nog niet verder gebracht. Mss geraak ik hier verder ermee
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-21, 13:26
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Niemand dus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mercedes bluetooth en IOS7 Steven DS iPhone algemeen 0 20-09-13 22:23
Mercedes carkit met A2DP? memmox Jailbreak apps en thema's 2 07-11-10 09:18
Iphone cradle / Mercedes Ossii iPhone algemeen 9 21-09-10 01:05
Update IOS 4.01 Craddle Mercedes Ossii iPhone algemeen 2 30-07-10 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.