Third party sports bandje! discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Een paar weken geleden besloot ik om op Ebay een third party bandje te bestellen voor mijn aankomende Apple Watch aluminium sport. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Third party sports bandje!
Hoi allemaal!
Een paar weken geleden besloot ik om op Ebay een third party bandje te bestellen voor mijn aankomende Apple Watch aluminium sport. Ik heb persoonlijk niet echt de behoefte om voor een felle kleur te kiezen en de kleur wit spreekt mij ook niet aan. Omdat ik wel voor een aluminium kast kies, leek het mij handig om het zwarte bandje apart te kopen. Ik bedacht om eerst een nepbandje te kopen en te kijken hoelang ik het daarmee volhoud. Ik kreeg hem gister binnen dus wilde wat foto's met jullie delen! Ik heb specifiek voor dit bandje gekozen omdat hier geen tussenstukje tussen moet. Op Ebay staan veel bandjes waarbij je ook nog een adapter moet kopen, waar je bandje dan weer omheen gaat. Deze schuif je zo in de watch. Hij kostte ongeveer 14 euro en je vindt hem hier mocht je hem willen bestellen. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb vandaag ook eentje binnen gekregen, echter zo jammer dat het bandje te klein is voor mijn pols !
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een HOCO band gekocht via eBay voor bij mijn spacegrey Watch Sport. Prima band, degelijke kwaliteit. Kostte ong. €55,-.
Voor het inkorten heb ik een simpel apparaatje gebruikt waarmee je de pin uit de schakel kunt drukken. Ik ben er alleen nog niet van overtuigd of hij blijft omdat de kleur toch iets afwijkt van die van de Watch. Op foto's vrijwel niet te zien en het valt alleen op als je de Watch van de zijkant in direct licht ziet, maar ja, ik ben een pietlut Zal nog even een fotootje zoeken voor het idee, komt eraan. Edit: foto toegevoegd.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 18-07-15 om 10:41. Reden: Foto toegevoegd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb Precies dezelfde gekocht bij Alibaba ! Perfecte band van Hoco !
Gr. Vredeburg |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Milanese bandje klikt niet vast in behuizing! | astrapowerrr | Apple Watch accessoires en onderdelen | 4 | 09-07-15 12:34 |
|
|