//

Bluetooth oordopjes voor apple watch

Bluetooth oordopjes voor apple watch discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen ? Ik heb de powerbeats 2 geprobeerd maar wat een windvangers zijn dat, plus niet aan te koppelen aan de applewatch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-16, 13:16
Kallie1970 Kallie1970 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 2
Standaard Bluetooth oordopjes voor apple watch

Wie kan mij helpen ?
Ik heb de powerbeats 2 geprobeerd maar wat een windvangers zijn dat, plus niet aan te koppelen aan de applewatch waar veel mensen problemen mee hebben.
Als ik ga hardlopen moet ik het geluid zo hard zetten, om de wind niet te horen, en dus het verkeer ook niet.
Ik ben in veel winkels langs geweest maar niemand kan mij zeggen welke oordopjes, met bluetooth contact kan maken met de apple watch.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-03-16, 12:59
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je wel eens naar Denon oortjes uit de 'sport' categorie gekeken? Dwz de AH-W150, of AH-W200 als je wat meer wilt uitgeven. Die worden met verschillende kapjes geleverd, zodat ze wel goed aansluiten (en desgewenst afsluiten). De 150's zijn relatief heel betaalbaar, en komen qua klankkleur denk ik ook wel bij Beats in de buurt (vind zelf van de 200 de bassen zelfs wat overdreven). Alleen niet geschikt voor brildragers...

Overigens zelf geen Watch, maar koppeling aan iPhone en iPad is probleemloos dus lijkt me dat koppelen met de Watch ook moet kunnen?
  #3  
Oud 25-03-16, 15:20
Kallie1970 Kallie1970 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2016
Berichten: 2
Standaard

Hartelijk dank voor je reactie, het probleem is dat iphone alles wel aanneemt, maar de apple watch niet en dat is nu het grootste probleem.
Uit proberen dus ook, lijkt me toch erg vreemd dat niemand de apple watch heeft zonder bluetooth oordopjes zonder aan de Iphone te koppelen.
Hardlopen zonder Iphone is wel zo fijn.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
  #4  
Oud 30-04-16, 18:24
Guest-20170917003111
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallie1970 Bekijk bericht
Hartelijk dank voor je reactie, het probleem is dat iphone alles wel aanneemt, maar de apple watch niet en dat is nu het grootste probleem.
Uit proberen dus ook, lijkt me toch erg vreemd dat niemand de apple watch heeft zonder bluetooth oordopjes zonder aan de Iphone te koppelen.
Hardlopen zonder Iphone is wel zo fijn.
Nogmaals bedankt voor je reactie.
Kan inmiddels uit eigen ervaring bevestigen dat de genoemde Denon (AH-W200) wèl aan de Apple Watch te koppelen valt, en best aardig geluid geeft - binnen de beperkingen van bluetooth natuurlijk, maar zelfs iets beter dan ik me van draadloos koppelen aan een iPhone kan herinneren. Overigens is (zoals gezegd) deze koptelefoon door het model (in-ear met vrij groot blokje achter de oren) niet of nauwelijks geschikt voor brildragers (al weet natuurlijk niet of dat relevant is voor jou...)

Verder trouwens ook met een tweetal Sennheisers gekoppeld, zonder enig probleem: de MM-200 (in-ear) en MM450-X (on-ear). De eerste klinkt ook heel redelijk, de tweede valt eigenlijk wat tegen (iig in vergelijking met een iPhone)

Beetje off-topic, maar wel handig: Alledrie kun je ze ook met een draadje (bv aan je iPhone) koppelen. Voor beter geluid bijvoorbeeld, of als de accu van de koptelefoon leeg is.

Laatst gewijzigd door Guest-20170917003111; 30-04-16 om 18:33. Reden: zie net dat ik brildrager issue al eerder had gemeld
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welke Bluetooth oordopjes? Pat3766 iPhone accessoires en onderdelen 0 18-08-11 21:04
Bluetooth headsets en oordopjes voor de Apple iPhone 3G getest Lugs iPhone accessoires en onderdelen 2 16-08-08 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.