Welke Bluetooth oordopjes? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik luister vaak muziek in de trein of als ik met de honden wandel. Ik erger me vaak blauw aan dat witte draad van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke Bluetooth oordopjes?
Ik luister vaak muziek in de trein of als ik met de honden wandel. Ik erger me vaak blauw aan dat witte draad van de headset die overal in de weg bungelt.
Ik zag dat er diverse bluetooth headsets zijn. Ik wil er mee kunnen bellen en muziek luisteren en dan zonder die draadjes. Bluetooth dus. Ik wil er zeker niet meer dan 100 euro aan spenderen. Wat kan je me adviseren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bluetooth headset |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe oordopjes/hoofdtelefoon, welke? | papa-joeri | iPhone accessoires en onderdelen | 48 | 19-08-09 13:01 |
Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? | Juupke | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 08-08-09 17:23 |
Welke oordopjes gebruik jij en wat is je ervaring? | juliantomoriati | Archief | 2 | 08-08-09 10:37 |
Bluetooth headphones - Welke is de beste koop? | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 01-05-09 12:57 |
Bluetooth headsets en oordopjes voor de Apple iPhone 3G getest | Lugs | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 16-08-08 00:39 |
|
|