Ervaringen met third party bandjes

Ervaringen met third party bandjes discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iCulture lezers, Gisteren mijn eerste apple watch besteld (sport series 2). Nu hij eindelijk gps heeft vond ik het wel tijd worden. Voor tijdens ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 10 September 2016, 13:14
» iPhone 6 Plus 64GB (Space Grijs) [FW: 10.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Question Ervaringen met third party bandjes

Beste iCulture lezers,

Gisteren mijn eerste apple watch besteld (sport series 2). Nu hij eindelijk gps heeft vond ik het wel tijd worden. Voor tijdens het hardlopen vind ik het prima om hem met de sportband te dragen maar ik twijfel om er voor andere, werkgerelateerde, momenten een iets netter bandje bij te kopen. De officile bandjes via apple vind ik vrij prijzig dus daarom mijn vraag of iemand ervaring had met goedkope namaak bandjes?

Op dit moment ben ik aan het kijken naar deze. Voor nog geen 15 kan het nooit echt een miskoop zijn natuurlijk maar van de andere kant vraag ik me ook af of het dan wel van degelijke kwaliteit kan zijn?

Mocht iemand hier ervaring mee hebben hoor ik het graag en anders misschien toch zelf maar de gok wagen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 10 September 2016, 13:49
» iPhone X 256GB (Zilver) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Goud) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Send a message via twitter to iGadget
Standaard

De prijs van originele apple bandjes is echt exorbitant.
Ik heb prima ervaringen met de meeste derde partij bandjes die je via ebay of aliexpress vindt.
De sports bandjes zijn iets dunner dan de originelen, maar zijn in veel meer kleuren verkrijgbaar en ik heb er alleen maar plezier van en wissel vaak van bandje.

Ook de meeste metalen of leren bandjes zijn van een prima kwaliteit en het kosten / risico zeker waard.

Ga los, en koop lekker veel verschillende bandjes.
Veel plezier er mee!

(kleine voetnoot: er zijn geen indicaties dat er iets is veranderd aan de nieuwe generaties Watches en ze zullen wel passen en naadloos aansluiten, maar dat moet in de praktijk nog blijken)
Oud 10 September 2016, 16:38
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard

Bedankt iGadget, zal inderdaad nog even wachten tot ik hem binnen heb en van anderen gehoord heb of bandjes vervangbaar zijn tussen de 1e en 2e generatie maar ik ga er vanuit dat het wel lukt Lekker shoppen en wisselen dan
Oud 12 September 2016, 11:26
» iPhone 7 Plus 256GB (Goud) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Send a message via twitter to yukhalilsel
Standaard

Ik heb er een besteld via miniinthebox en het bevalt me vooralsnog prima.
Let wel dat de Milanese Loop niet bijzonder prettig zit als je aan het sporten bent.
Oud 9 October 2016, 21:31
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard

Heb je deze ervaring gehad met een apple watch series 1 of 2? Ga er vanuit dat het dezelfde bandjes zijn (omdat apple ook dezelfde aanbiedt) maar ik ben toch nog even terughoudend.
Oud 17 October 2016, 18:00
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy1980 Bekijk bericht
De bevestigingsmail van 8 oktober 2016 van mijn vriendin begint met:
"Hoi Sam, We kregen zojuist je bestelling met bestelnummer "
Er is dus geen bestelnummer ingevuld.

Ze heeft 1 sportbandje middernachtblauw 38 mm, 1 sportbandje turquoise 38 mm en 1 case zilver 38 mm besteld. Later kwam ze erachter dat ze de bandjes abusievelijk in maat M/L heeft besteld, waar dat eigenlijk S/M moest zijn.

Op dezelfde dag heeft zij per mail aangegeven dat de bestelling dus gewijzigd moest worden. Zij ontving echter nooit een reactie en evenmin werd de bestelling ontvangen.

Graag opheldering.
Helaas heeft mijn vriendin nooit meer een reactie van d.vdvliet ontvangen. Evenmin werden de bestelde goederen ooit ontvangen. Mijn eigen bestelling heb ik met paypal betaald, dus deze zal ik terugvorderen. Mijn vriendin heeft helaas met iDeal betaald. Ik ga er niettemin alles aan doen om ook dit geld terug te vorderen.

Helaas moeten we het er dus voor houden dat het bij Home - 123Watches.nl om oplichting gaat. Waarschuwing aan allen dus!

Ik ga ervan uit dat het profiel van d.vdvliet verwijderd zal worden van dit forum. Voor zulke mensen is hier geen plaats.
Oud 17 October 2016, 18:05
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Dus deze ballentent is gewoon een ordinaire oplichter. Goed om dat overal te vermelden om zo anderen te waarschuwen.
Mag ik je aanraden om even een bezoekje te brengen aan de website OpgeletOpInternet.nl - Forumindex om daar deze persoon ook aan te melden. Deze website is speciaal voor dit soort dingen. Hoe meer gemeld, hoe eerder de naam bovenkomt in de Google resultaten zodat mensen gewaarschuwd zijn vooral hier niets te kopen.
Oud 2 March 2017, 10:55
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi + 4G 128GB (Zilver) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard Producten gewoon geleverd

Citaat:
Helaas heeft mijn vriendin nooit meer een reactie van d.vdvliet ontvangen. Evenmin werden de bestelde goederen ooit ontvangen. Mijn eigen bestelling heb ik met paypal betaald, dus deze zal ik terugvorderen. Mijn vriendin heeft helaas met iDeal betaald. Ik ga er niettemin alles aan doen om ook dit geld terug te vorderen.

Helaas moeten we het er dus voor houden dat het bij Home - 123Watches.nl om oplichting gaat. Waarschuwing aan allen dus!

Ik ga ervan uit dat het profiel van d.vdvliet verwijderd zal worden van dit forum. Voor zulke mensen is hier geen plaats.
Wij hebben inmiddels al 5 bestellingen van 123Watches.nl ontvangen, bij 1 bestelling was de levertijd wat langer dan gewend was maar heb alles netjes ontvangen en ben zeer tevreden.
Oud 2 March 2017, 11:00
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 3.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard

Beste Roy,

Van een klant van ons begreep ik dat er negatieve reacties te vinden waren op dit forum. Wij zijn eigenaar van de webshop 123watches.nl en willen dit probleem graag oplossen.

We zijn zeker geen oplichters want onze klanten krijgen gewoon alle producten netjes geleverd. Kunt u met ons contact opnemen op klantenservice@123watches.nl, graag ontvang ik daar uw NAW gegevens en indien bekend uw ordernummer. Alvast bedankt voor uw terugkoppeling dan lossen we dit probleem op want dit rust helaas op een misverstand.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

123Watches

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 March 2017 om 10:01 ----------

Citaat:

Beste Roy,

Van een klant van ons begreep ik dat er negatieve reacties te vinden waren op dit forum. Wij zijn eigenaar van de webshop 123watches.nl en willen dit probleem graag oplossen.

We zijn zeker geen oplichters want onze klanten krijgen gewoon alle producten netjes geleverd. Kunt u met ons contact opnemen op klantenservice@123watches.nl, graag ontvang ik daar uw NAW gegevens en indien bekend uw ordernummer. Alvast bedankt voor uw terugkoppeling dan lossen we dit probleem op want dit rust helaas op een misverstand.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

123Watches
Oud 2 March 2017, 11:13
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Nou, Roy.
Wordt het dan toch nog opgelost? Hou je ons hier ook op de hoogte?
Oud 2 March 2017, 17:08
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 5.1.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Ik kocht een metalen bandje op eBay, nieuw, € 29,90 + € 8,90 verzendkosten bij de firma Trendfieber. Eerst ontving ik de verkeerde (38mm) later de goeie (42mm). De tweede dag dat ik het bandje droeg ging het kapot, bij het uit de trein stappen hoorde ik iets vallen, keek om, daar lag mijn Apple watch op de grond, gelukkig nog net in de trein. De volgende dag bleek het screen gebarsten. Schade € 249. Beide bandjes heb ik terug gestuurd, zijn op wonderbaarlijke wijze spoorloos verdwenen en niet aangekomen. Geld van bandje heb ik terug, maar schade aan horloge niet.
Oud 28 July 2017, 22:55
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 10.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Heb een mooi blauw milanese 42mm bandje bij 123watches.nl besteld, samen met een screenprotector.
Na 2 weken nog steeds niet ontvangen, wel heel de tijd in kontakt met de verkoper geweest, is er door hem beslist om kostenloos het pakje opnieuw toe te zenden.
Vandaag de goodies ontvangen (2 dagen post).
Bandje is mooi, protector is functioneel. (mooi kan je zo iets niet noemen, maar ik wil mijn nieuwe watch zo lang mogelijk krasvrij houden, als technisch designer is dit niet altijd zo evident;-)
Ben dus prima tevreden met deze webshop. Iets duurder dan ali en bang, maar je hebt het normaal snel, en de spullen zien er goed en stevig uit.
Aanrader.
Reageren

Labels
apple watch, bandje, milanese loop, sportband

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met 1.1.1 (+ 3d party apps) bluevoice Archief 41 24 October 2007 23:47

Regels voor berichten