Watch s5 kan niet updaten - wifi Probleem discussie in Apple Watch accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sindseen aantal dagen krijg ik een melding dat de accu leeg is; terwijl deze de hele nacht aan de lader heeft gelegen. Na opstarten krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Watch s5 kan niet updaten - Wi-Fi Probleem
Sindseen aantal dagen krijg ik een melding dat de accu leeg is; terwijl deze de hele nacht aan de lader heeft gelegen.
Na opstarten krijg ik soms na een paar uur alleen 't appeltje te zien; en doet de iWatch niets meer Of ik krijg een melding dat er geÜpdate moet worden ( nu = 7.5) Of een melding dat de accu leeg is... Update's staat op autom. iWatch en iPhone X Max aan de oplader gedaan Bijna constant de melding " geen Wi-Fi verbinding" terwijl de iWatch en de tel. 100% Wi-Fi heeft. Soms gaat de tel. wel een begin maken van de update, zie soms ook de voortgangsbalk, maakt deze helemaal af, en begint weer met een update te installeren; ..om even later de melding te geven; dat er geen Wi-Fi verbinding is en dat de update onderbroken is v.w. Wi-Fi soms blijft het scherm v..d. iWatch heel donker, en dat blijft zo een tijdje 15-30 min, dan is deze opeens weer helder vandaag de melding dat de update niet gecontroleerd kan worden ivm.... de Wi-Fi verbindingsprobleem. Ik ben nou 3 dagen bezig; en geeft 't op. extra probleem: Ik heb sedert aankoop een verzekering lopen bij "Harmony"via Amac. Omdat de iWatch tot voor een paar dagen perfect heeft gewerkt; de verzekering opgezegd; stom hé en ook dikke pech. De verzekering loopt nog een weekje, maar vraag me af, moet ik dit nog melden of is dit probleem 't forum op te lossen??? Dus ik zit op hete kolen Wie weet raad?? mvg Ceth |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gauw gebruik maken van de verzekering.
|
|
|||
|
|||
Hoi Peerenbooms
ik kon een paar dagen om onduidelijke redenen niet op dit form inloggen De iWatch is opgestuurd…. eergisteren 2x2 uur met service dienst van apple aan te tel. gezeten, en daar is geen woord van gelogen ‘t kost nu teveel tijd om hier te vermelden wat allemaal gedaan dat wil ik tzt well doen Hoewel apple zegt dat dit probleem zelden voorkomt, doet anders vermoeden als je rondbelt en op internet op onderzoek gaat t hangt allemaal samen met ‘t updaten van de iWatch m.n. de Wi-Fi contact met de tel. dat schijnt problematisch te zijn reparatie is niet simpel; m’n HW, SW is soms een oplossing Hopelijk gaat Apple dit aanpakken; ik heb er wel vertrouwen in… |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps die niet updaten/synchroniseren op de Watch | Marvel | Apple Watch apps | 0 | 09-05-16 16:19 |
iPhone 4S Wi-Fi probleem + iCloud reservekopie probleem. | mrgabi | iPhone algemeen | 3 | 05-12-12 11:02 |
Kan niet updaten via Wi-Fi en PC | borisbaco | iPhone algemeen | 4 | 09-10-12 12:53 |
cydia updaten zonder Wi-Fi, 3g of ssh | PietPietersen | Archief | 7 | 26-10-09 19:08 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|