Tablet internet op iPhone. Mogelijk? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag een Tablet Sim Only abonnement afgesloten bij vodafone. Ik wou namelijk alleen internet op mn iPhone zonder een bel/sms bundel. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tablet internet op iPhone. Mogelijk?
Hallo,
Ik heb vandaag een Tablet Sim Only abonnement afgesloten bij vodafone. Ik wou namelijk alleen internet op mn iPhone zonder een bel/sms bundel. Ik krijg het alleen niet werkend.. ligt dit aan de instellingen of werkt dit uberhaupt niet? Groet, Stefan ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 februari 2012 om 20:52 ---------- |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen - algemeen - mobile data aanzetten
Bij Mobiel datanetwerk de intellingen nakijken. |
|
|||
|
|||
Ja mobiele data staat aan, volgensmij staan de instellingen ook goed maar dat weet ik niet zeker.
Als het goed is zou het gewoon moeten werken, een vriend van me heeft ook een iPad/Tablet abonnement en die zegt dat ze wat aan zn instellingen hadden veranderd bij de winkel, hij wist alleen niet meer wat.. Hopelijk weet iemand de oplossing, Alvast bedankt Gr. Stefan |
|
|||
|
|||
Probeer eens office.vodafone.nl als apn
|
|
|||
|
|||
Geprobeerd, maar heb de oplossing gevonden. Vodafone moest het nog activeren dat het ook voor iphone geschikt zou zijn.
Nog bedankt, Stefan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prepaid Mobiel internet op je Tablet Micro-Sim €7,50 | gomo | Vodafone | 6 | 29-05-12 16:06 |
|
|