wat is jouw gemiddelde internet snelheid discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een vodafone ismart abbo, maar heb een trage internet verbinding. vodafone beloofd max. 14.4 maar mijn gemiddelde ligt op 1.45mbps, even snel als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat is jouw gemiddelde internet snelheid
ik heb een vodafone ismart abbo, maar heb een trage internet verbinding. vodafone beloofd max. 14.4 maar mijn gemiddelde ligt op 1.45mbps, even snel als mijn oude abbo met een max van 3.6
ik geloof niet in sprookjes, die 14.4 ga je nooit halen, maar ik woon op 300 meter afstand van de vodafone mast, en hoe ik ook test, de snelheden zijn ruk. ik vraag me dus af wat jullie gemeten snelheden zijn. ik heb getest met de speedtest.net app. graag alleen abbonees die ook een vodafone ismart abbo hebben, anders is het geen eerlijk vergelijk!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zou ook theoretisch 14.4 moeten hebben maar kwam na een snelle test thuis niet verder dan 3.88 (afgerond op 4).
|
||||
|
||||
bedankt voor je stem, alleen wil ik je zeer vriendelijk verzoeken nog een keer de test te draaien op verschillende tijden/ dagen/ omstandigheden.
bijvoorbeeld een keer thuis, een keer bij de bakker en een keer ergens buiten, dan krijg je een eerlijker beeld. en natuurlijk snap ik dat dit geen wetenschappelijk onderzoek is, alleen vraag ik me gewoon af of we niet gewoon bij de neus genomen worden met die loze beloftes van Vodafone. |
|
||||
|
||||
Heb het een paar keer geprobeerd, steeds rond de 1.25 mbps, maar de antenne staat wel zo'n 15 km hier vandaan.
Ik moet wel zeggen dat ik vaak geen 3G verbinding heb, in supermarkten, sommige huizen.. beetje irietant. Laatst gewijzigd door Reckimo; 04-01-12 om 16:10. |
|
||||
|
||||
nja, deze snelheid op 15km afstand vind ik erg netjes.
|
|
||||
|
||||
wat mij opvalt is dat ik blijkbaar 1 van de weinigen ben die zich hier druk over maakt, of hebben maar zo weinig personen een ismart abbo?
ik heb ook inmiddels contact gehad met zogenaamde hulpvaardige smartcrewleden, maar na 1 reactie laten ze niks meer van zich horen. ik ben inmiddels wel een beetje Vodafone moe aan het worden. een oplossing is helaas nog nergens inzicht. |
|
||||
|
||||
Smartphone crew is er om je te helpen de auto correctie uit te zetten.
Zo schat vodafone kennelijk zijn klanten in, |
|
||||
|
||||
ja, zodat die gozer z'n vriendin dr kont niet aan stukken word.... acht laat ook maar. Vodafone dumb ass crew.
|
|
||||
|
||||
kan ik u misschien helpen, waar heeft u het voor nodig? Waar gaat u het voor gebruiken..
Dat niveau |
|
||||
|
||||
Net getest en kom op 6,04 Mbps uit, erg netjes voor T-Mobile
|
||||
|
||||
van harte, jammer dat je teejmobiel hebt en geen vodafone.
|
|
|||
|
|||
Hmm, heb ook een Ismart Abo en kom op 7mb (aantal keren getest in 2 dagen). Toch netjes zo blijkt... dacht juist dat het traag was gezien het 14,4 moest zijn.
|
|
||||
|
||||
nee, die 14.4 is de max, rond de 7 is een keurige waarde!
|
|
|||
|
|||
Net getest, iPhone 4 > Vodafone
Ping: 103 ms Download: 4,83 Mbps Upload: 1,25 Mbps
|
|||
|
|||
Dit heb ik gehaald met de Speedtest app
Hieronder een screenshot ervan : http://imageshack.us/photo/my-images/7/img0129l.png/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat Is Jouw Hobby..? | CadmanF | Stel jezelf voor | 186 | 16-07-12 14:54 |
Wat was jouw eerste (spel)computer? | iPhone3G_Olé | Chat en geruchten | 83 | 02-02-11 12:14 |
Wat is jouw beste case? | LennartD | iPhone algemeen | 1 | 12-07-10 08:37 |
Wat is je hoogst gemeten internet snelheid met je 1ste Generatie/3G iPhone | Dolfijn | iPhone algemeen | 1 | 03-02-09 22:08 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|