Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede- Apple fanaten ! Mijn prachtige iphone 4 die een vodafone UK factory lock / simlock heeft moet ik weer activeren , omdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 vodafone UK opnieuw activeren ! Met een vodafone UK prepaid kaart ?
Beste mede- Apple fanaten !
Mijn prachtige iphone 4 die een vodafone UK factory lock / simlock heeft moet ik weer activeren , omdat ik hem ge-updatet had naar IOS 5.0 Ik moet hem dus weer activeren, maar hoe kan ik dit het besten doen ? Is het mogelijk dat ik een vodafone UK prepaid koop, en hem met dat kaartje activeer ? Of moet ik echt 3 maanden wachten tot dat er een fatsoenlijke unlock of hacktivate te vinden is ? En zo ja, ik kan hem weer activeren met een vodafone UK prepaid kaartje, waar kan ik dat dan kopen ? Ik heb het hele internet afgezocht , ik heb de klantenservice van vodafone UK gebeld, maar ik moet een brits adres hebben. Zijn er nog mogelijkheden om bij Nederlandse bedrijven , die vodafone UK prepaid aanbieden ? Ik hoor graag van u ! M v G, Jan ( p.s. wanneer dit al besproken is in een andere topic is dit mij ontgaan, want ik heb al flink lopen zoeken in de antwoorden , maar in geen van de gevallen is mijn vraag beantwoord ... ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via ebay kun je Pay to go simcard kopen van Vodafone. Maar dan heb je denk ik alleen nog geactiveerd en nog niet unlocked.
|
Labels |
activeren, ios5, iphone 4, vodafoneuk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? | natenextdoor | Archief | 1 | 05-01-10 17:26 |
Iphone 3G vodafone Italie prepaid | RichardVV | Archief | 2 | 05-08-08 10:43 |
Vodafone komt met eigen sim kaart Iphone | MCNO | Archief | 2 | 19-07-08 13:31 |
|
|