Wat was jouw eerste (spel)computer? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Zoals de titel al zegt, wat was jouw eerste computer of spelconsole (model vermelden) en op welke leeftijd had je die? Zal dan al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat was jouw eerste (spel)computer?
Hi,
Zoals de titel al zegt, wat was jouw eerste computer of spelconsole (model vermelden) en op welke leeftijd had je die? Zal dan al meteen het ijs breken: M'n eerste was een Macintosh SE die had ik op m'n 4 (was toen tweedehands). Werkt nog steeds, staat nu boven mijn bed
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
super nintendo
+ packard bell pc nog wat
|
||||
|
||||
Een Sinclair ZX Spectrum met een 3.5Mhx proc en 16Kb RAM
zal een jaartje of 10 zijn geweest
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging. Laatst gewijzigd door sjowol; 05-01-10 om 03:00. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Met termische printer. als je dat in de zon zette, was je printpapier zwart...
|
||||
|
||||
In 2002, een pc-kloon van een winkel in Bergschenhoek. Naam weet ik niet meer...
Op het laatste moment toch afgezien van tft-scherm en een dvd-brander genomen. Veel gebruikt dat ding! Nu brand ik nooit meer dvd's |
|
||||
|
||||
// Topictitel aangepast voor de duidelijkheid .
|
||||
|
||||
tsja als we voor spelcomputer gaan.. mag handheld ook?
dan had ik V-Tech pancake, zal ik iets van 6 of 7 zijn geweest. tot nu toe nogsteeds het beste spel ooit!
|
|||
|
|||
De sega master system II!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb 2 eerste computers een atari (spelcomputer) en een commendore 64!!!
|
|
||||
|
||||
atari met pong ............those where the days , en volgens mij heb ik em nog
trouwens vorige week me NES weer gevonden
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN...... Laatst gewijzigd door ThaBudz; 05-01-10 om 12:54. |
|
||||
|
||||
Mijne was de Videopac 7000 in 1979.
Philips Videopac G7000 - 'beste console op aarde' Nog steeds in bezit overigens. Laatst gewijzigd door Jazzamataz; 05-01-10 om 13:54. |
|
||||
|
||||
Atari 2600 (volgens mij heette die zo )
|
||||
|
||||
zo een heb ik ook nog alleen issie zwart en volgens mij zonder toetsenbord , staat ergens achteraan ivm. verhuizing van het jaar
tandjes ...ben wel een console junkie , als ik het me zo bedenk heb alles wel gehad volgens mij
|
||||
|
||||
een game boy pocket. super mario spelen in het zwart wit! en een vtech kinderlaptop met kinder spelletjes.
|
|||
|
|||
Nintendo game boy dacht in het jaar 1990 ik ging in iedergeval met de bus naar Spanje cadootje van me ouders.
gewone nintendo,deze is 4 week terug stuk gegaan. nintendo 64, Vtech+printer dit alle in het jaar 1990 en later. Playstation 1 en 2, Nintendo DS, Nintendo Wii, eerste laptop was in het jaar 1999, toen heb ik een Toshiba 1800-100 (als ik het nog goed uit me hoofd weet) gekocht. |
|
||||
|
||||
Eerst een Nintendo GameBoy Color, dan een Nintendo Ds, dan een Nintendo Wii en sinds een maand een Xbox 360, een prachtig toestel!
|
|
|||
|
|||
Commodore 64 en atari waren mijn eerste spelcomputers, wanneer dat precies was zou ik niet meer weten eerlijk gezegd maar wel lang geleden
|
|
|||
|
|||
mijn eerste was Sega game gear.
De eeste hand held in kleur dacht ik. Toen was ik zo'n 16 of 17 jaar oud. |
|
||||
|
||||
Een Atari, welke spelletjes weet ik niet meer.
|
|
||||
|
||||
Uit de jaren 70.......
Een echte pong console van Zanussi.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat Is Jouw Hobby..? | CadmanF | Stel jezelf voor | 186 | 16-07-12 14:54 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Eerste Nederlandse iPhone spel? | tddcc | iPhone Apps | 7 | 16-09-08 17:53 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|