Wat was jouw eerste (spel)computer? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja ik ben 10jaar en zaag alang voor laptop. Heb vroeger al eens ubuntu op pc gezet maar spijtig gnoeg gecrashd Heb nu ipod touch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja ik ben 10jaar en zaag alang voor laptop. Heb vroeger al eens ubuntu op pc gezet maar spijtig gnoeg gecrashd Heb nu ipod touch voor 10de verjaardag gekregen en ... Groetjes otieboy
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Geweldig topic! Wat een weemoed als ik de reacties lees.
De eerste computer in ons gezin was de Commodore. Volgens mij een 16? Kan mij het zwart/groene scherm nog herinneren met de matrix-printer. En het tapedeck om spellen mee te laden. En aan de hand van boekjes zelf formules typen voor iets simpels als galgje, hopend dat je geen enkel symbool verkeerd had...
DON'TFEEDTHEMODELS: ARTHURHOFMAN.COM Laatst gewijzigd door ARTHURHOFMANdotCOM; 19-12-10 om 19:19. |
|
|||
|
|||
Mijn geschiedenis gaat niet verder als een ps2
|
|
|||
|
|||
1e was een PS2, toen een xbox 360, nu een PS3.
|
|
||||
|
||||
Gewéldig, het contrast is groooooot!
|
||||
|
||||
Mijn allereerste spelcomputer. Nou ik zal maar gewoon een lijstje erbij plaatsen, hele verhalen erbij hecht toch geen extra waarde:
En ik zal vanaf nu ook een trouwe XBOX'er blijven!
|
|||
|
|||
De gewone Gameboy, (doorzichtig) met Donkey Kong erbij gekregen voor Sinterklaas.
|
|
||||
|
||||
Nintendo Gameboy Color
|
|
|||
|
|||
Mijn Opa had nog een Magnavox Odyssey uit 1974 liggen
dus daar heb ik mijn eerste 4 levensjaren mee door gebracht! |
|
|||
|
|||
Deze was het bij mij: Mijn computer-historie - 1
Zeldzaam dingetje gebleken. En dat was niet voor niets natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Super Nintendo
Jaartje of 8 zal ik wel geweest zijn.
|
||||
|
||||
Zal mn NES geweest zijn
|
|
|||
|
|||
Eerste pc weet ik niet meer
Mijn eerste gameconsole was/is een Xbox 360 Elite |
|
|||
|
|||
Playstation 1
|
|
||||
|
||||
Van die kleine handcomputerspelletjes hadden onze kinderen. Bijv. Mario Bross. Allemaal nog bewaard.
|
|
|||
|
|||
Een Commodore Amiga 1000
|
|
||||
|
||||
Eerste compter:Atari XL400 in (ik dacht) 1987 met GEM-dos en een geweldig DTP-pakket(ik meen Papyrus)
Eerste spelletje: paddle. Eerste programmeer product:een eigen printerdriver voor het aansturen van een Star LC10 vanuit PC-dito. |
|
||||
|
||||
gameboy colour, dat ding kon zelfs mij weestaan. Dan is iets pas ECHT sterk....haha
|
|||
|
|||
de gameboy was mijn eerste kreeg toen een ps2 had de gameboy weggegeven aan mn neefje(3weken later stuk...) nu heb ik een ps3 wat een spelcomputer zeg!!
|
|
|||
|
|||
Atari!
Eerste computer was een superduper 166MHz Pentium 1! Had wel 1,19 GB HD. Daarnaast nog de nodige Gameboy's versleten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat Is Jouw Hobby..? | CadmanF | Stel jezelf voor | 186 | 16-07-12 14:54 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Eerste Nederlandse iPhone spel? | tddcc | iPhone Apps | 7 | 16-09-08 17:53 |
Wat is jouw firmware? | blaugrana | Chat en geruchten | 5 | 08-01-08 12:19 |
|
|