Wat wil jij als kerstcadeau? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat wil jij als kerstcadeau krijgen ( voor je iphone ) ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat wil jij als kerstcadeau?
Wat wil jij als kerstcadeau krijgen ( voor je iphone ) ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zou een iPad niet misstaan onder de kerstboom
|
|
|||
|
|||
Ja, een vriendje voor de iPhone
|
|
||||
|
||||
Ik heb mezelf net voor Sinterklaas, mijn verjaardag en kerst ( handig als het allemaal in december valt) een HP laptop G72 met win7 cadeau gedaan
|
||||
|
||||
Een mooie lederen insteekhoes, zwart natuurlijk!
En daarbij zou het niet verkeerd zijn 2 extre paar headsets met afstandbediening te krijgen, aangezien die er bij mij best snel doorheen gaan. Ik luister veel muziek!
|
|||
|
|||
ik wil een iphone of een ipod of een mac van €1200
|
|
|||
|
|||
@marcotommy Waarom geen Mac Pro van 23000 euro? Die heb ik samengesteld op de website van Apple^^.. Heb dan toch maar gekozen voor de macbook pro i7 wat realistischer..
Binnen enkele maanden mijn verjaardag.. Ik hoop op iets mooi ^^.. mss een iPad 2 of iPhone 5 fzo ^^ (maar Apple is onregelmatig en onvoorspelbaar eh).. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@marcotommy HAHA, dat is een van de goedkoopste
|
|
|||
|
|||
Inderdaad mijn macbook pro 15" i7 (zwaarste uit die reeks) was 2200 ongeveer
|
|
||||
|
||||
Ehmm.. doe mij maar een iPad 2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat wil jij het liefst nieuw bij de nieuwe ipad(3 OPTIES KIEZEN)? | borgqueenx | iPad algemeen | 17 | 03-10-10 11:31 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
Wat ga jij kopen in juli? | stef007 | Chat en geruchten | 18 | 04-08-10 23:47 |
Alle iDevices: Waarom wil jij ook een jailbreak voor OS 4.0 | Yvarladze | Jailbreak | 30 | 27-04-10 01:32 |
Windows: iTunes stopt met rippen als ik wil kijken wat de status is | sven2000 | iTunes | 3 | 20-07-08 19:25 |
|
|