singaal plus wel/niet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb met me telefoon met 3g 1 a 2 streepjes bereik, en op 2g 4 a 5 streep bereik voor internet gebruik wifi.Heeft het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
singaal plus wel/niet
k heb met me telefoon met 3g 1 a 2 streepjes bereik, en op 2g 4 a 5 streep bereik voor internet gebruik Wi-Fi.Heeft het nu nut om een femtocel te nemen of is het weggegooit geld
als ik nu thuis kom zet ik hem op 2g voor beter bereik om te bellen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat ligt aan jezelf, als je thuis WI-FI gebruikt is het met internet geen probleem, maar met bellen/sms'en kan een femtocel handig zijn. Alleen als je d'r niet zo probleem mee hebt om overteschakelen naar 2g zou ik d'r geen kopen. Heb zelf wel goed bereik met vodafone dus ik kan niks zeggen over hoe de femtocel presteert.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet | Drezzz | iPhone algemeen | 7 | 08-12-11 23:25 |
iPhone: Wel of niet | suzannewan | Jailbreak | 7 | 18-01-11 20:56 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
Iphone 2G geen singaal meer na openmaken | chase | iPhone algemeen | 1 | 15-07-09 20:36 |
|
|