Iphone 2G geen singaal meer na openmaken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb vandaag mijn iphone 2g uit amerika opengemaakt omdat de trilfuntie niet meer werkte en ik van plan was hem te polijsten. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 2G geen singaal meer na openmaken
Hallo,
Ik heb vandaag mijn iphone 2g uit amerika opengemaakt omdat de trilfuntie niet meer werkte en ik van plan was hem te polijsten. De trilfunctie werkt nu weer maar ik heb geen singaal meer Wi-Fi nog wel maar geen gsm ontvangst ik heb de iphone nog steeds open lijkt me stug dat die backcover een antenne is kan iemand mij hiermee helpen? aub.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Witte draadjes langs de zijkant is de antenne. Even goed checken of er iets beschadigd is of los zit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Openmaken iPhone met opening tools | CuckooNL | iPhone algemeen | 2 | 30-12-08 22:10 |
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk | SoundForge | iPhone algemeen | 7 | 05-11-08 23:06 |
Help! Restore/unlock en openmaken sim | casperrrrrrr | Unlock [archief] | 1 | 03-04-08 08:58 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
hardware unlock met openmaken iphone | chrisvand | Archief | 3 | 22-01-08 19:48 |
|
|