//

'Deelnemers' in agenda

'Deelnemers' in agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het maken van een nieuwe afspraak in de agenda van de iPhone krijgt mijn broer een aantal extra mogelijkheden. O.a. deelnemers. Ik zou dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-09, 17:21
praatpaal praatpaal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 45
Standaard 'Deelnemers' in agenda

Bij het maken van een nieuwe afspraak in de agenda van de iPhone krijgt mijn broer een aantal extra mogelijkheden. O.a. deelnemers.

Ik zou dit vrij handig vinden, maar heb het zelf niet.

We hebben allebei dezelfde iPhone, een 3G met OS 3.0. Heeft iemand een verklaring/oplossing om ook de optie 'deelnemers' te krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-09, 13:15
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Maken jullie ook gebruik van hetzelfde soort account om de agenda's mee te synchroniseren? Bijv. de ene gebruikt MobileMe/Exchange ActiveSync (wel deelnemers veld en uitnodigingen mogelijk), de ander synct alleen met Outlook/iCal (hier beiden niet mogelijk). Dat zou namelijk het verschil verklaren omdat niet bij alles dat deelnemer veld en het sturen van uitnodigingen wordt ondersteund.
  #3  
Oud 15-07-09, 16:13
Noves's schermafbeelding
Noves Noves is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Leuven [BE]
Berichten: 1
Standaard

bij iCal zijn deelnemers wel mogelijk, maar ik krijg die optie hoe dan ook niet op mijn scherm blijkbaar. Volgens mij is dat iets dat je niet zelf kan instellen.
__________________
we will all laugh at gilded butterflies
  #4  
Oud 16-07-09, 02:06
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

In iCal op de Mac is het wel mogelijk ja, maar als je je iPhone met iCal synct dan heb je op de iPhone helaas die mogelijkheid niet. De iCal functionaliteit is uitgebreider dan de agenda op de iPhone. Met 3.0 hebben ze al aardig wat dingen recht weten te trekken maar het is nog niet genoeg. Volgens mij kon je wel mensen uitnodigen wanneer je op de iPhone gebruik maakt van de .ics functionaliteit (caldav gebruiken dus) en uiteraard wanneer je een Exchange account gebruikt (dat is tot dusver nog het enige punt waar de iPhone voor loopt op iCal maar met Snow Leopard is die voorsprong ingelopen).
  #5  
Oud 16-07-09, 10:36
praatpaal praatpaal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
Maken jullie ook gebruik van hetzelfde soort account om de agenda's mee te synchroniseren? Bijv. de ene gebruikt MobileMe/Exchange ActiveSync (wel deelnemers veld en uitnodigingen mogelijk), de ander synct alleen met Outlook/iCal (hier beiden niet mogelijk). Dat zou namelijk het verschil verklaren omdat niet bij alles dat deelnemer veld en het sturen van uitnodigingen wordt ondersteund.
Dat zal het inderdaad zijn. Ik heb de sync lopen via Outlook en mijn broer via Exchange.
Wat me verder is opgevallen is wanneer ik hem via Outlook een uitnodiging stuur hij die op zijn iPhone kan accepteren en in zijn agenda kan laten zetten.
Als hij mij een Oulook-uitnodiging stuurt herkent mijn iPhone deze ook niet.

Ik vind het raar dat je deze functionaliteit niet hebt als je dus via Outlook synchroniseert.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem sync. BPOS/exchange2007 agendaitem terugkerende afspraak met deelnemers remair iTunes 0 04-05-11 17:31
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 22:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:23.