echo in gesprek discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben in het bezit van een iphone 5 in combinatie met vodafone. nu heb ik al een andere simkaart gekregen omdat de ontvangst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
echo in gesprek
Hallo,
ik ben in het bezit van een iphone 5 in combinatie met vodafone. nu heb ik al een andere simkaart gekregen omdat de ontvangst slecht was, nu is dat wel verbeterd. Maar nu zit ik dat er echo bij het gesprek zit en soms slecht verstaanbaar, wat kan ik hier tegen doen? mvgr lauw |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt je iPhone helemaal resetten maar ook (ja helaas) weer een andere sim kaart halen. Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben. Ook kun je vodafone vragen of ze je opnieuw op het netwerk willen zetten!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s echo | darickj | iPhone algemeen | 1 | 22-02-12 11:03 |
Echo op 4S, zonder headset | Nizzl | iPhone algemeen | 0 | 19-11-11 15:54 |
iphone stopt gesprek en je hoort andere mensen hun gesprek | playkitty | iPhone algemeen | 1 | 04-09-11 21:59 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
Echo in de telefoon | sIRwa2 | iPhone algemeen | 7 | 25-10-10 16:48 |
|
|