//

Echo in de telefoon

Echo in de telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk heb ik hem dan, na lang wachten, geweldig apparaat.. het enige waar in over teleurgesteld ben is.. de Telefoon functie (toch niet de minst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-10, 12:56
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard Echo in de telefoon

Eindelijk heb ik hem dan, na lang wachten, geweldig apparaat.. het enige waar in over teleurgesteld ben is.. de Telefoon functie (toch niet de minst belangrijke functie dacht ik)

Het probleem is dat mensen die me bellen zichzelf erg hard terug horen, of ik hoor mezelf terug. Nu zijn er meerdere mensen geweest met verschillende modellen iphone's maar ik krijg het idee dat dit een weinig voorkomend probleem is, ik zit nu te twijfelen wat ik zal doen, als ik terug ga naar de T-mobile shop dat doen ze een FW update en krijg ik hem weer terug, waarschijnlijk met het zelfde euvel..

en volume zachter zetten helpt een klein beetje, probleem is dat ik hem zo zacht zou moeten zetten dat ik zelf niks meer hoor.. de telefoon op speaker zetten lost het probleem wel volledig op.. daar heb ik dus ook niks aan Het gaat hier trouwens om normaal bellen in't handje.. geen headset/carkit of zo..

Zou het een productie fout kunnen zijn, gezien er zo weinig andere last van hebben..

bellen van tmobile naar tmobile is het ergst!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-10, 15:21
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

hee

ik heb het zelfde probleem alleen hoor ik ruis en dan echo/ hoge toon
  #3  
Oud 20-10-10, 15:35
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

HE! een reaktie.

Ik heb, gezien ik de enige in de wereld was (na lang op het internet zoeken), T-Mobile gebeld, had meteen de vorige dag voor 12 uur een nieuw toestel op de mat! Prima service gezien dat apparaat toen nog super zeldzaam was. Ik raad aan hetzelfte te doen.

Ik heb trouwens wel eerst bij de tmobile store een sim swap gedaan op aanraden van de klantenservice, dat is in 5 min gepiept als het er rustig is. Dit is volgens mij wel een vereiste voor ze een nieuw toestel sturen..
  #4  
Oud 22-10-10, 08:03
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

hee dank je voor de reactie

alleen ik ben 14 en ik weet niet wat je bdoelt met sim swap

en trouwens wat moet ik zeggen bij de klanten service en ik heb mijn iphone 4 in de applestore in uitgeest gekocht
  #5  
Oud 22-10-10, 10:08
sIRwa2 sIRwa2 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 39
Standaard

Sim swap houd in dat je een ander simkaart krijgt zodat je kan uitsluiten dat het probleem aan je sim kaart ligt. Als ik jou was zou ik of gewoon even bellen met Tmobile of langsgaan bij de winkel waar je je telefoon hebt gekocht.
  #6  
Oud 22-10-10, 10:46
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

ok dank ik zal het proberen
  #7  
Oud 24-10-10, 12:08
musiqman musiqman is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Diemen
Berichten: 133
Standaard

Ik heb hier ook last van. En in mijn jaren telfoon gebruik nooit last van gehad (inc 1g, 3g en 3gs) Zowel op headset als op de telefoon zelf hoor ik een flinke echo. Ook andere headsets en/of sims proberen werkt niet.

Het is toch van de gekke dat als er een fout zit out of the box je toch weken moet wachten op een replacement (daarom wil ik m ook niet wegbrengen, hij valt ook wel eens uit en kan dan pas na een paar uur weer aan)
  #8  
Oud 25-10-10, 16:48
indokid indokid is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 9
Standaard

hoi ik heb naar apple gebeld en ik krijg een nieuwe iphone 4

je moet gewoon als ik naar de icentre gaan als je hem daar gekocht heb maar die zullen zeggen dat je naar t-mobile of ander tel. maatschappij maar die zeggen dan dat je naar appel moet bellen en dan maak je een afspraak met een koerier en kun je je mobiel voor de deur ruilen.

ik hoop dat het gewerkt heeft bij mij heeft het gewerkt
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bellers horen een echo van hun eigen stem GUStamante iPhone algemeen 29 07-02-11 15:23
Echo (mezelf horen) Robbert1978 iPhone algemeen 2 26-12-10 01:34
De persoon die ik bel hoort mij dubbel in echo crewke iPhone algemeen 5 30-01-09 16:38
Echo op mijn Iphone eaglenl Archief 2 23-06-08 16:54
carkit met echo eric911 iPhone accessoires en onderdelen 7 13-03-08 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:58.