//

Abonnement verlengen > Provider vs. Telecom Webshops

Abonnement verlengen > Provider vs. Telecom Webshops discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, IK wil graag mijn abonnement bij Vodafone verlengen met een iPhone 6 64GB Spacegrey daarbij. Nu heb ik al uitgezocht wat over één en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-14, 12:02
Joentje66 Joentje66 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 7
Standaard Abonnement verlengen > Provider vs. Telecom Webshops

Hoi,

IK wil graag mijn abonnement bij Vodafone verlengen met een iPhone 6 64GB Spacegrey daarbij. Nu heb ik al uitgezocht wat over één en twee jaar gezien het goedkoopste is (ook andere providers bekeken). Maar nu zie ik dat Telecom webshops zoals Typhone een dergelijk abonnement van Vodafone goedkoper aanbieden dan Vodafone zelf. Moet ik daarbij dan rekening houden met kleine lettertjes en kan iemand mij uitleggen hoe dit überhaupt kan?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-14, 17:40
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Toevallig net het T-Mobile abonnement van mijn vrouw verlengd bij GSMWijzer.nl
Dit gaat perfect en de telefoons zijn daar simpelweg net wat goedkoper dan bij de providers zelf. Alles blijft exact hetzelfde, behalve dat ze nu een ander soort abonnement heeft bij T-mobile.

De verschillen tussen providers en telecom webshops, die de providers zelf vaak aandragen zijn, dat je bij een provider betere service hebt. Of dat echt zo is, kan ik niet beoordelen, daar heb ik te weinig ervaring mee.
Ik kan alleen zeggen dat ik best goede ervaringen heb met telecom webshops.
M'n schoonvader bijvoorbeeld heeft een paar jaar geleden een T-mobile abo afgesloten via Gsmwereld.nl. Ook nooit geen problemen mee gehad en hij heeft gewoon simpelweg een abonnement bij T-mobile, alleen afgesloten via een iets andere weg dan direct bij T-mobile.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement verlengen (HTC One x) Jules90 Vodafone 1 09-05-12 23:12
Vodafone abonnement verlengen wieke Vodafone 7 20-04-12 01:01
Abonnement verlengen, welke provider?? sanderis Overige providers Nederland 59 24-01-11 10:11
Abonnement vroegtijdig verlengen dannyhtek Odido (T-Mobile) 9 24-08-10 14:42
Mag een provider zomaar je contract verlengen? Ichigo Overige providers Nederland 10 04-12-08 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:43.