Internet op de Iphone met Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag. Ik ben van plan een Iphone te nemen met vodafone, nu hoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet op de Iphone met Vodafone
Hoi allemaal ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag.
Ik ben van plan een Iphone te nemen met vodafone, nu hoor ik veel dat je een limiet hebt met het internet van vodafone maar over het algemeen zal ik de iphone thuis gebruiken (ik denk buitenshuis alleen voor "normaal" internet), schakelt de iphone dan automatisch naar Wi-Fi? Als dit zo is scheelt mij dit een hoop data. T-Mobile bied ook push-mail, doet vodafone dit ook met het normale internet abbo? Zo nee, is dit een groot nadeel? Zijn er nog meer nadelen of voordelen aan het abbo van vodafone? Alvast bedankt voor jullie reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaand verhaal.
Vodafone is een prima provider icm een iPhone. Ik gebruik Vodafone nu ruim een jaar met iPhone, daarvoor met SE. Check mijn mail regelmatig en surf langs een aantal vaste websites. Soms wat meer, soms wat minder. Af en toe een app downloaden wil ook nog wel luken. Nooit een extra rekening nog gehad, en bij mijn weten krijg je ook eerst een waarschuwing, maar mssn weet iemand anders daarop een definitiever antwoord. Als jij je telefoon alleen gebruikt voor wat je aangeeft, moet dat geen enkel probleem geven lijkt me. Bereik is prima, snelheid ook. Ook heb ik goede ervaringen met de klantenservice. Nadelen? Ik heb ze nog niet ontdekt, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn, dat laat ik dan aan een ander over... Veel plezier alvast wanneer je ej iPhone hebt! |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties, ga hem nu zeker bestellen met een Vodafone abbo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling | tachysnarf | Vodafone | 25 | 21-06-11 20:30 |
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? | Frankdj | Vodafone | 14 | 13-10-10 19:15 |
Met vodafone niet op internet | rewima | Vodafone | 1 | 25-07-10 19:49 |
Internet probleem met Vodafone! | shandy | Vodafone | 1 | 25-06-10 19:19 |
|
|