//

Internet op de Iphone met Vodafone

Internet op de Iphone met Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag. Ik ben van plan een Iphone te nemen met vodafone, nu hoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-12-08, 21:58
robdeboer robdeboer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Standaard Internet op de Iphone met Vodafone

Hoi allemaal ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag.
Ik ben van plan een Iphone te nemen met vodafone, nu hoor ik veel dat je een limiet hebt met het internet van vodafone maar over het algemeen zal ik de iphone thuis gebruiken (ik denk buitenshuis alleen voor "normaal" internet), schakelt de iphone dan automatisch naar Wi-Fi? Als dit zo is scheelt mij dit een hoop data.

T-Mobile bied ook push-mail, doet vodafone dit ook met het normale internet abbo? Zo nee, is dit een groot nadeel?

Zijn er nog meer nadelen of voordelen aan het abbo van vodafone?

Alvast bedankt voor jullie reacties
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-08, 00:22
Markie Markie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robdeboer Bekijk bericht
Hoi allemaal ik ben nieuw op het forum en ik heb een vraag.
Ik ben van plan een Iphone te nemen met vodafone, nu hoor ik veel dat je een limiet hebt met het internet van vodafone maar over het algemeen zal ik de iphone thuis gebruiken (ik denk buitenshuis alleen voor "normaal" internet), schakelt de iphone dan automatisch naar Wi-Fi? Als dit zo is scheelt mij dit een hoop data.

Antwoord: Ja dat kan maar dan moet je Wi-Fi aan laten staan altijd dan gaat hij auto op Wi-Fi. Je kan beter steeds je Wi-Fi aan zetten Scheelt batterij. Als je Wi-Fi aanstaat en je hebt ontvangt doet hij het auto op Wi-Fi.

T-Mobile bied ook push-mail, doet vodafone dit ook met het normale internet abbo? Zo nee, is dit een groot nadeel?

Antwoord: Geen nadeel, maar dat is persoonlijk. Je kan je iphone elke 30 minuten mail laten ophalen. Gebruik je het niet zakelijk dan moet het geen probleem zijn dat je niet meteen je mail binnen krijgt.

Zijn er nog meer nadelen of voordelen aan het abbo van vodafone?

Antwoord: Vodafone is gewoon de beste provider kwa snelheid internet en bereik. Nadeel kan je data limiet zijn. Dit is max 10 keer het gemiddelde verbruik, erg vaag verhaal van vodafone. Ik heb nu al een jaar vodafone met een 2g iphone. Gebruik het elke dag en nog nooit een extra rekening gehad.

Hoop dat ik je vragen een beetje heb kunnen beantwoorden

Alvast bedankt voor jullie reacties
Zie de antwoorden in de quote
  #3  
Oud 12-12-08, 17:02
febe febe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 140
Standaard

Ik sluit me helemaal aan bij bovenstaand verhaal.
Vodafone is een prima provider icm een iPhone. Ik gebruik Vodafone nu ruim een jaar met iPhone, daarvoor met SE.
Check mijn mail regelmatig en surf langs een aantal vaste websites. Soms wat meer, soms wat minder. Af en toe een app downloaden wil ook nog wel luken.
Nooit een extra rekening nog gehad, en bij mijn weten krijg je ook eerst een waarschuwing, maar mssn weet iemand anders daarop een definitiever antwoord. Als jij je telefoon alleen gebruikt voor wat je aangeeft, moet dat geen enkel probleem geven lijkt me.
Bereik is prima, snelheid ook. Ook heb ik goede ervaringen met de klantenservice. Nadelen? Ik heb ze nog niet ontdekt, maar ze zullen er ongetwijfeld zijn, dat laat ik dan aan een ander over...
Veel plezier alvast wanneer je ej iPhone hebt!
  #4  
Oud 12-12-08, 20:34
robdeboer robdeboer is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 5
Thumbs up

Bedankt voor jullie reacties, ga hem nu zeker bestellen met een Vodafone abbo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt nog steeds niet!! (Vodafone met juiste instelling tachysnarf Vodafone 25 21-06-11 20:30
Geen internet met nieuw Vodafone abbo? Frankdj Vodafone 14 13-10-10 19:15
Met vodafone niet op internet rewima Vodafone 1 25-07-10 19:49
Internet probleem met Vodafone! shandy Vodafone 1 25-06-10 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.