FUP vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb met ze gamaild en kreeg het volgende als antwoorde: Het gemiddelde van Nederland staat nu op 500mb dus je mag dan 10x 500 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb met ze gamaild en kreeg het volgende als antwoorde:
Het gemiddelde van Nederland staat nu op 500mb dus je mag dan 10x 500 mb gebruiken op je mob, suc6! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het gemiddelde stijgt volgens mij ook iedere maand mee.
|
|||
|
|||
dat idee heb ik idd ook, elke maand wordt het gemiddelde hoger, dus wat dat betreft hoeven we ons nergens zorgen om te maken.... hopen dat er bij hi dezelfde gemiddeldes worden behaald, aangezien ik overstap over 3 mnd....
|
|
|||
|
|||
super relaxt , ik heb er net gister eentje besteld bij vodafone en ik zal hem wel ergens deze week binnen krijgen. alleen ik denk dat ze 10 x 50 mb bedoelen want een stijging van gemiddlede van 20MB naar 500MB is wel erg groot
|
|
|||
|
|||
toch denk ik van niet....
had gevraagd hoeveel het gemiddelde was, omdat ik wel weet dat ik 10x het gemiddelde mag verbruiken, maar dus geen idee had wat dit gemiddelde nu is.... kreeg ik als antwoord dat het gemiddelde 500 mb is. dus denk gewoon 10x dit gemiddelde... denk dat men er tegenwoordig ook wel aan komt hoor, dus het lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk |
|
||||
|
||||
500MB per maand verbruiken is nog niet zo gek.
Dat ik dan 10x500MB (5GB) mag verbruiken is uiteraard top!! |
|
|||
|
|||
als dat echt zo is:|, en anders maakt het toch niet uit...
ze maken volgens mij een lijst met daarop 1% van de mensen die teveel internet en die sturen ze een brief. en pas na 2 of 3 waarschuwingen krijg je een boette. maarja ik heb al een hoop mensen jaloers gemaakt en ik hoop dat ik hem morgen binnen krijg |
Labels |
fup, iphone, vodafone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Traag 3g internet na FUP van Hi | C-Licious | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 21:45 |
KPN FUP overschreden | veritas | KPN | 2 | 19-05-08 12:53 |
|
|