Vodafone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een nieuwe Iphone 3G 8 GB firmware 2.2 met een Vodafone abonnement en Zorgeloos Online a € 9,50 per maand aangeschaft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vodafone
Ik heb sinds kort een nieuwe Iphone 3G 8 GB firmware 2.2 met een Vodafone abonnement en Zorgeloos Online a € 9,50 per maand aangeschaft via gsm.nl
Ik heb mijn APN ingesteld op : live.vodafone.com username : vodafone password : vodafone Roaming staat OFF Nu heb ik de eerste nota gekregene en zie dat toch datakosten € 195,00 in rekening gebracht worden vanaf het begin ondanks mijn data-abonnement Er staat op de specificaties : live.vodafone.offnet en high.vodafone.com Is mijn APN -punt dan onjuist? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook vodafone en ik heb bij APN live.vodafone.com staan. Zoals jij het ook hebt dus. Dat zou de goede moeten zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
iPhone 3G + Vodafone + Rabomobiel + Vodafone Live Portal | Luckysunnie | Overige providers Nederland | 31 | 16-08-09 23:36 |
|
|