e-mailinstellingen iPhone/Vodafone/Quicknet discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mij is dit allemaal nieuw. Heb net een iPhone gekocht met een verlenging van mijn bestaand Vodafone abonnement. Zoals zovelen lukt het mij niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
e-mailinstellingen iPhone/Vodafone/Quicknet
Voor mij is dit allemaal nieuw. Heb net een iPhone gekocht met een verlenging van mijn bestaand Vodafone abonnement. Zoals zovelen lukt het mij niet om e-mails te verzenden, wel te ontvangen. Welke instantie ik ook bel, ik blijf van de 1 naar de ander gezonden worden.
ik zie ook zo vreselijk veel verschillende "oplossingen" terwijl geen 1 bij mij helpt. De reacties zijn ook allemaal van een iets oudere datum, dus mijn vraag: is er iemand nog recent in staat geweest om op zijn iPhone icm een Vodafone Abonnemente de webmail van Quicknet onderdeel van Ziggo) in te regelen?? Hellllup!!!!! ;-) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email instellingen quicknet | pieterl | iPhone algemeen | 5 | 22-09-10 23:19 |
iphone 3gs contacten,agenda en mailinstellingen weg uit menu | martijndk1983 | iPhone algemeen | 0 | 20-08-10 00:24 |
hoe krijg ik quicknet op mijn iphone | bako | iPhone algemeen | 2 | 07-01-09 23:22 |
iphone t-mobile mailinstellingen | joopcroonen | Odido (T-Mobile) | 17 | 17-10-08 10:16 |
quicknet en tmobile | breezertje | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-10-08 20:03 |
|
|