//

Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone

Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik de waardeloze dekking van T-Mobile helemaal beu ben, heb ik het voor elkaar gekregen dat ik m'n abonnement kan opzeggen. Ik moet nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-09, 21:29
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone

Omdat ik de waardeloze dekking van T-Mobile helemaal beu ben, heb ik het voor elkaar gekregen dat ik m'n abonnement kan opzeggen. Ik moet nu wel m'n telefoon inleveren en krijg het aankoopbedrag terug.

Nu wil ik dus een nieuwe iPhone (3GS) kopen met een ander abonnement (Hi of Vodafone, ik ben er nog niet helemaal uit). Zijn er betrouwbare websites waar dit kan? Waar hebben jullie (goede) evaringen mee? Phoneshop.nl heeft een vrij aantrekkelijke aanbieding, hoewel ik even moet afwachten wanneer ze de 3GS gaan verkopen.

Nog even iets anders, ik las dat de maximale snelheid van KPN 128 kb/s is en van Vodafone (en T-Mobile) vele malen sneller is. Hoewel de dekking van KPN gewoon perfect is, ben ik bang dat het internet me gaat tegenvallen. Apps als Last.fm hebben gewoon snel internet nodig. Iemand enige ervagin mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-09, 21:59
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Ten eerste ik heb helemaal geen last van de dekking van t-mobile! misschien precies een plek waar jij woont misschien? In de trein onderweg eigenlijk altijd 3G! volgensmij met 2.1 Mb/s dus dat is vele malen sneller inderdaad en volgens mij is Gprs 128kb/s en dat valt tog wel tegen vergeleken Wi-Fi/3G! ik denk dat Last.fm soms gaat haperen dan maar veder wel perfect werkt.
  #3  
Oud 09-06-09, 22:03
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Ik heb mijn iPhone met Hi KPN abonnement een half jaartje geleden besteld op 2call.nl. Was binnen enkele dagen geleverd, abonnement direct geactiveerd en origineel simlockvrij, ik lach om mensen met t-mobile die in deze regio een dekking hebben die om te janken is.
  #4  
Oud 09-06-09, 23:23
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Dat zou ik ook graag willen weten! Wil de iPhone 3GS ook via Vodafone. Wilde zo'n topic als deze ook openen, maar wist niet waar.. Flex dat deze nu is aangemaakt. Zal veel mensen aanspreken..
  #5  
Oud 09-06-09, 23:44
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone met Hi KPN abonnement een half jaartje geleden besteld op 2call.nl. Was binnen enkele dagen geleverd, abonnement direct geactiveerd en origineel simlockvrij, ik lach om mensen met t-mobile die in deze regio een dekking hebben die om te janken is.
Ik zie eigenlijk nergens op de hele website de mogelijkheid om een iPhone te kopen met Hi abonnement. Alleen de standaard T-Mobile.

Mijn dekking was inderdaad waardeloos, ik heb gewoon totaal geen bereik, zat vaak op een Belgisch netwerk, terwijl een vriend van me langs me op de bank zit met vol 3G bereik. Toen had ik toch wel het gevoel van: "Tsjah, daar zit ik dan met m'n toffe iPhone waar ik eigenlijk geen zak mee kan".

Hopelijk verkopen webshops de iPhone 3GS ook al op de release.

Laatst gewijzigd door Mindfield; 09-06-09 om 23:47.
  #6  
Oud 10-06-09, 00:26
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindfield Bekijk bericht
Ik zie eigenlijk nergens op de hele website de mogelijkheid om een iPhone te kopen met Hi abonnement. Alleen de standaard T-Mobile.

Mijn dekking was inderdaad waardeloos, ik heb gewoon totaal geen bereik, zat vaak op een Belgisch netwerk, terwijl een vriend van me langs me op de bank zit met vol 3G bereik. Toen had ik toch wel het gevoel van: "Tsjah, daar zit ik dan met m'n toffe iPhone waar ik eigenlijk geen zak mee kan".

Hopelijk verkopen webshops de iPhone 3GS ook al op de release.
Nu je het zegt, ik zie het er ook niet meer bijstaan, voorheen kon je meerdere providers kiezen! Ze leverden me netjes een simlockvrije iphone uit Tsjechië en een jaar garantie op het model. De moeite waard om even een mailtje te sturen!
  #7  
Oud 10-06-09, 01:44
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Ik lees zojuist dit stukje over de website. internetten en bellen | Apple iPhone met KPN- of Hi-abonnement?

Waarschijnlijk heeft T-Mobile zelf ervoor gezorgd dat ze de iPhone niet meer mogen aanbieden.

Erg jammer, straks moet het op de dure manier, zelf uit het buitenland kopen.
  #8  
Oud 10-06-09, 08:17
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Ja! Ik keek nog een aantal dagen geleden en toen stond Vodafone er nog bij. What The F*** straks moet "iedereen" een losse kopen ergens vandaan. Want men spreekt erover dat in Belgie alleen koppelverkoop niet meer verboden is. Waar the .... moeten we dan die iPhones vandaan halen? The States? Maar garantie kun je op je buik schrijven dan..

Beter hebben we in ieder geval 1 optie. Of los kopen in Belgie. Of via een Vodafone/Hi abbo via een andere website.
  #9  
Oud 10-06-09, 12:36
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Wat ik gezien heb is dat dergelijke abo's nu bij de Phoneshop te krijgen zijn. Volgens mij ook hier ergens gelezen dat alles over zou gaan naar de phoneshop.
  #10  
Oud 10-06-09, 13:46
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Ik kom net een website tegen waar een overzichtje staat met een hoop websites die de iPhone verkopen (of beter gezegd: verkochten).

Phoneshop is inderdaad de enige website waar ik van weet die iPhones verkopen met andere abonnementen. Misschien dan toch voor die gaan.

Laatst gewijzigd door Mindfield; 10-06-09 om 14:02.
  #11  
Oud 10-06-09, 13:52
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Ik snap werkelijk niet dat mensen een iPhone icm T-Mobile abonnement bestellen als het mogelijk is voor HI KPN te gaan. Niet alleen is het 3G bereik vele malen beter, ook vind ik dat je bij T-Mobile veel te weinig krijgt voor de prijs die je ervoor betaalt. 44,95 voor 300 belminuten/smsjes? Ik heb voor 30 euro 120 minuten en 240 smsjes gekregen, kon een gratis verdubbelaar inschakelen zodat het totaal neerkwam op 240 minuten en 480 smsjes, waar ik nog wel een tientje bovenop moet betalen voor gebruik van onbeperkt internet. Maar dan krijg ik toch een stuk meer smsjes voor minder geld, bovendien heb ik de laatste maanden voor nòg eens 10 euro onbeperkt smsen ingeschakeld, wat 1000 stuks zijn. 50 euro voor onbeperkt internet, 240 belminuten en 1480 smsjes, waarom iemand die 44,95 bij T-Mobile uitgeeft is mij een raadsel...
  #12  
Oud 10-06-09, 14:07
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Onwetendheid. Je wordt dood gegooit met "iPhone exclusief bij tmobile". Ik had zoiets van: dan maar bij tmobile. Waar je ook wel rekening mee moet houden is dat bij tmobile de kosten van de iphone in het abonnement zijn verrekend. Je moet de kosten van de iphone en abo in totaal uitrekenen om te zien wat goedkoper is.
  #13  
Oud 10-06-09, 17:32
Roald's schermafbeelding
Roald Roald is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindfield Bekijk bericht
Onwetendheid. Je wordt dood gegooit met "iPhone exclusief bij tmobile". Ik had zoiets van: dan maar bij tmobile. Waar je ook wel rekening mee moet houden is dat bij tmobile de kosten van de iphone in het abonnement zijn verrekend. Je moet de kosten van de iphone en abo in totaal uitrekenen om te zien wat goedkoper is.
Op 2Call kostte de iPhone eerst geloof ik 89 of 99 euro bij het HI KPN abonnement (het 8GB model), daarna werd hij zelfs gratis... Maar inderdaad, onwetendheid doet veel mensen de das om in dit geval.
  #14  
Oud 10-06-09, 21:50
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Hier losse prijzen:
Apple telefoons - PhoneShop.nl
  #15  
Oud 10-06-09, 21:52
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N33D Bekijk bericht
Hier losse prijzen:
Apple telefoons - PhoneShop.nl
VÉÉL te duur.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #16  
Oud 10-06-09, 21:57
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
VÉÉL te duur.
die maken dus 600 euro winst per stuk, doen ze goed als sommige knuppels daar gaan bestellen.
  #17  
Oud 10-06-09, 21:59
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Zijn die dingen van goud bij de Phoneshop...
  #18  
Oud 10-06-09, 21:59
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Ja vraag me af hoeveel concurrentie er komt.. En dus ze met de prijs moeten zakken
  #19  
Oud 10-06-09, 23:54
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
Op 2Call kostte de iPhone eerst geloof ik 89 of 99 euro bij het HI KPN abonnement (het 8GB model), daarna werd hij zelfs gratis... Maar inderdaad, onwetendheid doet veel mensen de das om in dit geval.
Bij wat voor een abonnement was het dan?

Phoneshop is wel asociaal duur. 1000 euro voor een losse 3GS van 32 gig? Gingen die niet gewoon 700 euro kosten, net zoals de 16 gig 3G nu?

Ik heb de iPhone met Hi gevonden op 2call.nl. Blijkt dus dat dit één bedrijf is. Ze hebben dezelfde prijzen, zelfde fax nummer, alleen andere naam.

http://www.2call.nl/telefoon/10588/a...3gs_32gb_white
http://www.phoneshop.nl/telefoon/105...3gs_32gb_white

Laatst gewijzigd door Mindfield; 10-06-09 om 23:59.
  #20  
Oud 11-06-09, 00:18
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Haha en dan nog 600 euro betalen voor de telefoon bij 2jarig abbo, wat een afzetters
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Blokeerd vodafone bepaalde websites? Stiruam Vodafone 2 18-02-09 14:33
Abonnement iPhone Vodafone, T-Mobile, Hi? dlate Koopinformatie Nederland 6 03-02-09 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.