//

Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone

Betrouwbare websites voor Hi of Vodafone abonnement + iPhone discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat het dit of T-Mobile is. Ik zie geen andere manier om er een met Hi te krijgen....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-06-09, 00:21
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Ik denk dat het dit of T-Mobile is. Ik zie geen andere manier om er een met Hi te krijgen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 11-06-09, 08:39
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Wacht nou maar even af, als deze webshop ze gaat aanbieden dan kun je erop natellen dat ook andere webshops deze gaan verkopen. Zoals het er nu naar uitziet heeft deze webshop nu totaal geen concurrentie want ik zie nergens anders de 3GS worden aangeboden buiten 2 call en phoneshop.

Maar als dit bedrijf ze los aanbiedt. Dan wil zeggen dat hun aan losse iPhones kunnen komen, en vraag ik mij af of ze die uit de states zouden halen of toch ergens in Europa..

Hmm je kunt bij phoneshop nu alleen nog maar SimOnly nemen bij een abbo

Laatst gewijzigd door N33D; 11-06-09 om 08:45.
  #23  
Oud 11-06-09, 11:35
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Ach, ik wacht sowieso wel even af. Maar als de concurrentie er nu niet is (er zijn genoeg websites die de iPhone kunnen verkopen), waarom zou die er straks wel zijn?
  #24  
Oud 11-06-09, 11:51
N33D N33D is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 104
Standaard

Nou.. omdat misschien nog niet iedereen weet voor welke prijs hij de telefoon kan inkopen en dus nog geen def prijzen heeft. En niet iedereen dan de telefoon al te koop wilt zetten. Daarom zet phoneshop ook zo hoog in denk ik, zitten ze nooit te laag..
  #25  
Oud 11-06-09, 12:14
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Ik doelde eigenlijk meer op de huidige 3G. Als webshops deze nu niet verkopen, waarom zouden ze de 3GS dan wél verkopen?
  #26  
Oud 11-06-09, 13:07
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Hebben jullie er al aan gedacht dat de iPhone in Frankrijk en Italië simlockvrij is? En zo ook Engeland... Ik heb in ieder geval een zomervakantie naar Frankrijk gepland staan en m'n ouders eentje naar Italië... dus ik heb nog keuze ook!
Anders maak je er een weekendje Parijs van met je vriendin/vrouw. Of Rome, nog beter!

Als Vodafone weer met zo'n mooie iPhone-super-simonly komt van 13,50 per maand, inclusief onbeperkt internet, 200 min/sms.... kom je op helemaal niet zo'n beroerd totaalbedrag uit. (er van uitgaande dat de iPhone rond de 600 euro zal gaan kosten)
  #27  
Oud 11-06-09, 13:20
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Hebben jullie er al aan gedacht dat de iPhone in Frankrijk en Italië simlockvrij is? En zo ook Engeland... Ik heb in ieder geval een zomervakantie naar Frankrijk gepland staan en m'n ouders eentje naar Italië... dus ik heb nog keuze ook!
Anders maak je er een weekendje Parijs van met je vriendin/vrouw. Of Rome, nog beter!

Als Vodafone weer met zo'n mooie iPhone-super-simonly komt van 13,50 per maand, inclusief onbeperkt internet, 200 min/sms.... kom je op helemaal niet zo'n beroerd totaalbedrag uit. (er van uitgaande dat de iPhone rond de 600 euro zal gaan kosten)
Volgens mij is hij zelfs in Belgie simlock vrij. Aangezien ik aan de grens woon kan ik in 10 minuten er eentje halen. Het punt is dat je dan 600 euro voor de telefoon betaald en nog eens de kosten voor een abonnement, terwijl je met een combinatie aanzienlijk goedkoper uit bent. Zo betaal je voor een 16 gig 3G 440 euro bij phoneshop.nl, in plaats van 600 euro.
  #28  
Oud 11-06-09, 13:26
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ja, dan heb je het over de 3G. De 3GS zal vast niet onder de 600 euro uitkomen?
  #29  
Oud 11-06-09, 13:33
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Volgens mij bleven de prijzen zo ongeveer hetzelfde als die van de 3G nu.
  #30  
Oud 11-06-09, 13:38
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Hmm, dat is interessant! Maar op dit moment zijn de prijzen op phoneshop.nl nog heel hoog... maar wie weet...
  #31  
Oud 11-06-09, 14:04
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Kwestie van afwachten en nog wat verder zoeken lijkt me. Nu lijkt de goedkoopste optie (die tevens nog erg duur is) Phoneshop.nl.

Ze schreven trouwens in een e-mail reply dat ze maar een half jaar garantie geven. Heb je normaal niet minstens 1 jaar fabrieksgarantie?
  #32  
Oud 12-06-09, 09:53
vanderhill vanderhill is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

gisteren mijn 8gig 3G binnengekregen van de phoneshop! werkt prima, ik heb een toestel wat uit Polen komt. Heb verschillende SIM kaartjes erin gehad en het werkt allemaal prima! Heb geupdate naar 2.2.1 en het werkt allemaal! Ben dus tevreden!

En over de prijzen... ik heb een mooie berekening gemaakt, wat de totale kosten zouden zijn bij los aanschaffen + sim only, of via phoneshop incl abb. Bij mij scheelde het niet veel. (Heb Telfort 500 + 100 sms + onbeperkt internet)

Moet wel zeggen dat ik de 3GS bij hun op de site belachelijk hoog vind! en ben blij dat ik dan de 3G heb genomen. Het prijsverschil vind ik de extra mogelijkheden niet waard!
  #33  
Oud 12-06-09, 09:56
vanderhill vanderhill is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindfield Bekijk bericht
Kwestie van afwachten en nog wat verder zoeken lijkt me. Nu lijkt de goedkoopste optie (die tevens nog erg duur is) Phoneshop.nl.

Ze schreven trouwens in een e-mail reply dat ze maar een half jaar garantie geven. Heb je normaal niet minstens 1 jaar fabrieksgarantie?
mooi beleid dan... dit kreeg ik 1 maand geleden via de mail:
Geachte heer/mevrouw,

Via de Phoneshop heeft u 12 maanden fabrieksgarantie. Toestellen zijn origineel simlockvrij dus gewoon te voorzien van een update.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
  #34  
Oud 12-06-09, 10:26
Mindfield Mindfield is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Best
Berichten: 56
Standaard

Beetje vreemd verhaal dan. Misschien gaat de prijs van de 3GS nog dalen. Zo niet dan koop ik hem wel in Belgie.
  #35  
Oud 15-06-09, 15:54
SpeedyClaxton SpeedyClaxton is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Hebben jullie er al aan gedacht dat de iPhone in Frankrijk en Italië simlockvrij is? En zo ook Engeland...
In Engeland is de iPhone toch niet simlockvrij? Ik heb nog een tripje naar Engeland op het programma staan, het is wel interressant dan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 11:51
Blokeerd vodafone bepaalde websites? Stiruam Vodafone 2 18-02-09 14:33
Abonnement iPhone Vodafone, T-Mobile, Hi? dlate Koopinformatie Nederland 6 03-02-09 10:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:52.