3GS Geen G3 met Vodafone wel MMS discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo lui! Nieuw op dit forum en al heel veel antwoorden kunnen vinden. Ik zit met een probleem Ik heb een 32gb 3GS uit de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
3GS Geen G3 met Vodafone wel MMS
Hallo lui!
Nieuw op dit forum en al heel veel antwoorden kunnen vinden. Ik zit met een probleem Ik heb een 32gb 3GS uit de USA deze heeft Cydia en Ultrasnow. Versie 3.01 Is simlock vrij. Alles werkt super ook MMS maar geen internet. Vodafone stuurt me naar de winkel voor een nieuwe versie van de sim kaart. Dat heeft geen uitkomst geboden. Vandaag weer terug gegaan voor een test (met mijn sim) in een ander toestel en dat werkte gewoon. Sim van de winkel in mijn toestel gedaan, zelfde verhaal. Ik krijg de bekende melding: Kan de pagina niet openen omdat er geen internet verbinding is. Wel heb ik de 3G icoon en het rondje naast 3G gaat draaien als ik iets wil zoeken echter geen verbinding! Iemand een idee (ja de instellingen staan goed)?? Tnx! Edwin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset en daarna je MMS instellingen verwijderen, kijken of het dan goed gaat.
|
|||
|
|||
Zoals besproken over de telefoon ;-)
|
|
|||
|
|||
Helaas eerst harde reset, geen veranderingen.
alle MMS instellingen weg gehaald en harde rest geen verandering Alles weg gehaald opnieuw ingesteld, geen verandering Harde reset weer geprobeerd geen verandering |
|
||||
|
||||
Probeer eens de 3.1 Custom Firmware terug te zetten
|
|
|||
|
|||
De custom firmware update van Destiny is gelukt en ik had internet op de telefoon!
Echter nu met het terug zetten van de reserve kopie werkt het internet niet meer. Nu maakt het mij niet uit dat ik alles verlies behalve wens ik wel mijn contacten en SMSjes te behouden. Wellicht heeft het er wat mee te maken dat mijn reserve kopie van de 2G af komt!?!? Ieder idee is welkom! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zoals aangegeven zijn de instelling juist!
Tnx |
|
|||
|
|||
UPDATE!
Is gelukt en alles werkt weer! Wat heb ik gedaan: DANK AAN MICHEL15 voor de PB!!! Wat gebeurde er steeds, blijkbaar zet Itunes toch bepaalde files terug die voorkomen dat het werkt, ondanks dat je aangeeft een nieuwe telefoon te willen synchroniseren! Wederom on systeem herstel gedrukt en de file van Destiny gebruikt. NA! de update voordat Itunes de telefoon weer ziet los getrokken (hierdoor staat alles nog in Engels) Voor het systeem herstel Diskaid gebruikt en mijn SMS + contacten bewaard. Na het herstel telefoon in NL gezet, Cydia gedraaid en simlock vrij gemaakt. Mijn SMS en contact details terug gezet en via 3G nog wat apps op de telefoon gezet. Alles checken of het werkt en idd het werkte. Nu op Itunes aangesloten en wederom aangegeven dat het een nieuwe telefoon is en alles uitschakelen. Vervolgens in het volgende scherm gelijk aangeven NIET automatisch synchroniseren en nu is de telefoon aangesloten op Itunes en gesynchroniseerd. Telefoon losgekoppeld en alles werkt! Ik heb internet! Nogmaals bedankt voor alle hulp! |
Labels |
3gs, internet, vodafone, werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
Vodafone NL Configuratie (Met Tethering en MMS) | Werner85 | Vodafone | 10 | 25-10-10 13:50 |
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g | PNXRMX | Odido (T-Mobile) | 0 | 05-07-09 18:53 |
Tethering en MMS werkend met Vodafone | groenlo | Archief | 1 | 23-06-09 01:02 |
|
|