[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb momenteel de OS FW 3.0 GM op mijn iPhone staan. Ik heb deze iPhone uit Italië, en gebruik deze met een Vodafone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen
Hallo,
Ik heb momenteel de OS FW 3.0 GM op mijn iPhone staan. Ik heb deze iPhone uit Italië, en gebruik deze met een Vodafone NL sim. Het is mij nog niet gelukt MMS werkende te krijgen, ook omdat er in de Final Release van iTunes 8.2 niet meer mogelijk is om een .ipcc-bestand te installeren. Ik heb het volgende ingesteld: APN: live.vodafone.com MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl:80 Proxy: 192.168.251.150:8799 user: vodafone pass: vodafone Maximale MMS-grootte: {niks ingevuld} MMS UA Prof URL: {niks ingevuld} Iemand die het al werkende heeft gekregen en de juiste instellingen hier kan posten? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installeer iTunes 8.2 beta 4 en dan deze IPCC installeren.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 09-06-09 om 16:28. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij doet het, subliem! Heb je trouwens ook een IPCC-bestand zonder dat 'gekke' Vodafone logo? |
|
|||
|
|||
het gekke is, ik kan wel naar mezelf mms'en, maar niet naar andere mensen... heeft iemand dit zelfde probleem?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen moet de ontvanger wel MMSjes kunnen ontvangen. Vaak zet een provider dit erin als niet mogelijk en dan ontvangt diegene een sms met een code. Het versturen van een MMS mag maximaal 48 uur duren. Als degene die je MMSjes wil ontvangen zelf ook eerst een MMSje verstuurd weet zijn/haar provider dat zijn/haar toestel geschikt is voor het ontvangen van MMSjes. Kortom laat de ontvanger even zijn instellingen controleren en kijken of diegene zelf een MMSje kan versturen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb natuurlijk de itunes 8.2 beta4 ,maar kan het dan nog niet installeren Heb het al voor mekaar)))) apn= live.vodafone.nl gebruikersnaam=vodafone ww=vodafone mmsc=mmsc.mms.vodafone.nl mms-proxy=192.168.251.150:8799 de rest heb ik leeg ,nu een keer herstarten en eindelijk Citaat:
gebruikersnaam=vodafone ww=vodafone mmsc=mmsc.mms.vodafone.nl mms-proxy=192.168.251.150:8799 de rest heb ik leeg ,nu een keer herstarten en dan doet hij het als het goed is bij mij werkt het nu eindelijk Laatst gewijzigd door iScorpio; 14-06-09 om 20:21. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
reactie 001
Dan is de browser in gesteld het ipcc bestandje als zip te herkenen (wat het in feite ook is, een zip bestandje met als extensie .ipcc) Gwoon rechts klikken in firefox en opslaan als
|
|
|||
|
|||
Heb precies dezelfde iPhone, maar hier werkt het niet. Heb wel dat rode Vodafone logo.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna zou hij het moeten doen. Dit zijn anders de instellingen zonder IPCC: APN live.vodafone.com Gebruikersnaam vodafone Wachtwoord vodafone MMSC mmsc.mms.vodafone.nl:80 mms proxy 192.168.251.150:8799 maximale mms-grootte 300000 MMS UA Prof URL niets invullen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb je wel het camera-icoontje en je eigen nummer ingevuld?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
exact hetzelfde probleem.
Heb wel het camera icoontje! Dient het telefoonummer nog aan een bepaalde format te voldoen? heb nu +316XXXXXXXX? gr |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De verzend status balk blijft op het einde hangen!
en vervolgens melding verzenden mislukt!! |
|
|||
|
|||
Probeer eens via een ander toestel te versturen.
Bij mij stond bij Vodafone de instelling nog verkeerd dat ik niet kon versturen en ontvangen. |
|
|||
|
|||
Hij komt net uit een ander toestel SE V630i
Daar lukt het wel! |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of je bij Vodafone ook MMS moet activeren.....
|
Labels |
fw 3.0, mms, vodafone |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
MMs instellingen iphone | dettie | Orange | 2 | 10-09-10 01:37 |
MMS telfort instellingen | arkel99 | KPN | 16 | 08-09-09 23:17 |
Geen MMS instellingen | renspost | Odido (T-Mobile) | 26 | 21-07-09 19:23 |
Vodafone MMS en Internet instellingen Iphone 3G simlock vrij | Trick9 | Archief | 1 | 17-06-09 17:40 |
|
|