MMS instellingen T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij vertellen hoe ik mms moet instellen op mijn iphone4. Ik heb een o2 uk iphone officieel laten unlocken. met firmware 4.2.1 gejailbracked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellingen T-mobile
Wie kan mij vertellen hoe ik mms moet instellen op mijn iphone4.
Ik heb een o2 uk iphone officieel laten unlocken. met firmware 4.2.1 gejailbracked met redsnow. hierna heb ik de netwerkinstellingen gereset. en via unlockit.co.nz heb ik de mms instellingen ingesteld. toestel gereboot maar heb nog geen mms. wat doe ik verkeerd, ik mis ook onder instellingen/netwerk/mobiledata zodat je hier handmatig het een en ander kan instellen. please ik wil mijn mms weer terug, op de 3gs werkte het wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden, onder instellingen-> berichten kun je gewoon mms aanzetten.
Hierna werkte het bij mij. hier mag een slotje op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) | Lancia | Mobile Vikings | 12 | 13-06-11 11:55 |
T-Mobile BEN MMS instellingen 3g Iphone FW 3.0 HOE IN TE STELLEN | pepstra | Odido (T-Mobile) | 7 | 07-04-10 11:17 |
[FW 3.0] Vodafone NL MMS instellingen | Olaf! | Vodafone | 119 | 14-10-09 23:48 |
MMS telfort instellingen | arkel99 | KPN | 16 | 08-09-09 23:17 |
Geen MMS instellingen | renspost | Odido (T-Mobile) | 26 | 21-07-09 19:23 |
|
|