MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings) discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo MMS werkt nog niet bij me met mobiel vikings. Kan iemand me ALLE instellingen die iPhone vraagt (instellingen) bezorgen ? Dank Lancia...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellingen voor iPhone (Mobile Vikings)
Hallo
MMS werkt nog niet bij me met mobiel vikings. Kan iemand me ALLE instellingen die iPhone vraagt (instellingen) bezorgen ? Dank Lancia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die zijn toch gemakkelijk op de site van Mobile Vikings te vinden?
APN: mms.be Gebruikersnaam: mms Wachtwoord: mms MMSC URL: http://mmsc.be WAP Gateway: 217.72.235.1 Poort: 8080 Verbind via: WAP-netwerk Max grootte: 300K WAP versie: 2.0 Of had je die al geprobeerd? |
|
|||
|
|||
Op de iPhone heb ik volgende gegevens ingevuld :
APN : mms.be Gebruikersnaam : mms Wachtwoord : mms MMSC : Welkom / Bienvenue / Welcome Mms-proxy : 217.72.235.1 Maximale mms-grootte : 300 MMS UA Prof URL : ???? Dat laatste weet ik niet. Zijn de andere correct ? lancia |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen laat het laatste open, maar dan werkt het niet?
|
|
|||
|
|||
Neen, het werkt niet ...
|
|
||||
|
||||
Ben je dan hier iets mee (via Facebook)?
APN: mms.be Gebruikersnaam: mms Wachtwoord: mms MMSC: http://mmsc.be Mms-proxy: 217.72.235.1:8080 Maximale mms-grootte: 300000 en MMS UA Prof URl leeg gelaten |
|
|||
|
|||
Hallo ben even weg geweest ...
Neen, MMS werkt met deze instellingen ook nog niet ... Nog suggesties ? |
|
||||
|
||||
Heb je wel het juiste telefoonnummer ingesteld?
Als je overstapt van bijvoorbeeld Proximus naar MV dan krijg je een willekeurige nummer, voor MMS moet je dit wel veranderen in je EIGEN nummer.. |
|
|||
|
|||
JA, dit nummer heb ik aangepast naar mijn nieuw MV nummer.
Dt is in orde |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost.
Instellingen zijn OK maar helpdesk MV adviseert om nadien toestel eens terug aan/uit te zetten. En dan werkt het prima ! Lancia |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.
Hoe is het bij u gelukt? |
|
|||
|
|||
Op de site van vikings (mijn account>instellingen>(rechts) mobiel internet instellen op je gsm? bekijk alle instellingen>Configuratiewizard en dan gewoon iphone) is het toch stap-voor-stap uitgelegd?
x |
|
||||
|
||||
Na reboot werken de instellingen van WDS001 perfect !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
T-Mobile BEN MMS instellingen 3g Iphone FW 3.0 HOE IN TE STELLEN | pepstra | Odido (T-Mobile) | 7 | 07-04-10 11:17 |
MMS en Bluetooth instellingen voor iphone 2g Firewire 3.1.3 | Kenneth the Iphone hacker | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-02-10 23:47 |
België: MMS instellingen voor Base? | Darth_Stijn | Overige providers België | 23 | 26-12-09 17:01 |
België: MMS instellingen voor proximus?? | koen_dr | Overige providers België | 25 | 05-08-09 00:06 |
|
|